saraEmilie Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Ugh, jeg hater klesstilen min nå, den er så kjedelig og jeg har bare rotert mellom noen få forskjellige gensere i det siste. Problemet er bare at jeg ikke finner noe som jeg føler meg fin i når jeg drar på butikken. Jeg har små bryst og jeg har også litt kviser på bryst og rygg, noe som gjør at jeg helst ikke vil bruke noe med v-hals eller som viser mye. Og ja, jeg syntes egentlig at jeg ikke kler noe som helst på grunn av at jeg har så små bryst. Også er jeg ganske kresen på farger også, vil ikke ha noe med for sterke farger liksom. Jeg har nesten gitt helt opp på å kjøpe kler, men jeg har jo egentlig behov for å fornye garderoben min. Har noen tips til hva jeg burde gjøre? J18 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Ta deg en helgetur til london med ei venninne også stikker dere på Primark hvor du kan fornye hele klesskapet ditt for hva du betaler for ei bukse her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå