steinjarle Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Apples Airpods er utsolgt i Norge: Dette er de beste alternativene Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Finnes det noen gode alternativer som ikke går inn i ørekanalene? Men ligger utpå slik som airpodsene gjør. Lenke til kommentar
huogheioghade Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Pixel Buds gang Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Eh, hva med Beats X og Powerbeats3? De er de eneste alternativene siden de har W1 chipen... Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra 3 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra Jaha? Da må du bruke noen voldsomt ubehagelige dildoer... 2 Lenke til kommentar
samobil Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra De er også dyrere, har større ladeetui, har dårligere batteri, går inn i ørekanalene og mangler den fantastiske tilkoblingen airpods har. Sikkert ikke mange som slår samtalekvaliteten heller. Fikk tak i et par på black friday og er veldig fornøyd. Endret 21. desember 2018 av samobil Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra Jeg er glad for at folk flest faktisk ser ut til å være såpass oppegående og voksne at de ikke går rundt å ser ned på folk på grunn av helt meningsløse ting som dette. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Omtrent alt er bedre alternativ. Man får bedre lyd (og gjerne batteritid) for under halve prisen fra mange andre produsenter Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra Jeg er glad for at folk flest faktisk ser ut til å være såpass oppegående og voksne at de ikke går rundt å ser ned på folk på grunn av helt meningsløse ting som dette. Ser ned på er en ting. Men jeg ler litt hver gang jeg ser noen med Airpods.. Det ser så utrolig jalla ut når noen går med de gyselige pluggene 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra De er også dyrere, har større ladeetui, har dårligere batteri, går inn i ørekanalene og mangler den fantastiske tilkoblingen airpods har. Sikkert ikke mange som slår samtalekvaliteten heller. Fikk tak i et par på black friday og er veldig fornøyd. Rettelse: Mange er billigere, fleste har bedre lyd, ofte bedre batteritid og bedre samtalekvalitet. 2 Lenke til kommentar
samobil Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øraDe er også dyrere, har større ladeetui, har dårligere batteri, går inn i ørekanalene og mangler den fantastiske tilkoblingen airpods har. Sikkert ikke mange som slår samtalekvaliteten heller. Fikk tak i et par på black friday og er veldig fornøyd. Rettelse:Mange er billigere, fleste har bedre lyd, ofte bedre batteritid og bedre samtalekvalitet. Kanskje du burde lese artikkelen du kommenterer på først? 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) Ser ned på er en ting. Men jeg ler litt hver gang jeg ser noen med Airpods.. Det ser så utrolig jalla ut når noen går med de gyselige pluggene Det å le av andre mennesker er jo faktisk, per definisjon å latterliggjøre dem. Om du ikke klarer å se hvorfor dette blir sidestilt med å se ned på folk og er temmelig spesiell og ikke spesielt moden oppførsel understreker vel hele poenget mitt. Endret 22. desember 2018 av RamGuy 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Rettelse: Mange er billigere, fleste har bedre lyd, ofte bedre batteritid og bedre samtalekvalitet. Om det er så utrolig mange så er det vel fryktelig lett for deg å komme med en grei oversikt over alternativer med bedre lyd, batteritid og samtalekvalitet? Spesielt sistnevnte er jo kanskje en av de tingene AirPods trumfer det meste på. De fleste har helt patetisk kvalitet på mikrofonen. 2 Lenke til kommentar
Sjokosaus Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Pixel Buds gang Pixel Buds er bæsj 1 Lenke til kommentar
huogheioghade Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Pixel Buds gang Pixel Buds er bæsj Du har garantert aldri sett de i virkeligheten, ei heller hørt de. Snørrvalp. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Det er ikke ukjent at airpods blir utsolgt mot jul. Skjedde det samme i fjor. Jeg kjøpte 10 stk på Black friday, solgte alle sammen på nettet rett før jul til betydelig høyere pris. Tjente greit på det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Det er da en litt merkelig ting å skryte av. Er ikke "hoarding" og videresalg på denne måten per definisjon ulovlig i Norge? 6 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 ...ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra Du har blitt lurt hvis dildoene du er vant med er 5 millimeter tykke. 1 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hvordan er disse og lignende produkter på samtalekvaliteten? Da tenker jeg hos mottaker, ikke dem som har de i ørene. Vurderer å skaffe meg noen i jobbsammenheng, men ikke hvis kunder blir irritert over dårlig lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå