steinjarle Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Hevder Elkjøp solgte brukte produkter som nye Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Har opplevd det samme. Kjøpte gps til bil, når jeg satte opp så var den tydelig brukt. Kom tidligere mål og hvor langt som var kjørt allerede. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snowleopard Skrevet 21. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2018 "Vi beklager at du oppdaget at dette hadde skjedd med deg og..." Dette er nok prisen for å ha "fri returrett". 15 Lenke til kommentar
forduser Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Jeg bestilte meget dyr drone hos elkjøp, med et sånt hent om 2 timer. Kjørte 6 mil for og hente i kald vinterkveld, kom frem og de kunne ikke finne den. når de fant den var det en brukt, reparert drone som lå i eska. Jeg fikk heldigvis se det før jeg betalte og dro hjem med den. Så dette er vanlig praksis hos alle elkjøp butikker. Noe med bonus hos butikksjefer vel? Dro over gata og kjøpte helt ny ubrukt drone hos power, og fikk den 500 kroner billigere også 6 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Kjøpte originalt handsfreesett til en SE-telefon fra MyTrendyPhone for rundt ti år siden. Dette fikk jeg levert med ørevoks. Lekkert. Ble selvfølgelig sendt rett i retur. Brukte aldri den sjappa igjen. Endret 21. desember 2018 av computerwelt 1 Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Det er ulempen med angrerett & returett 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Yamaha6 Skrevet 21. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2018 Har handlet masse på Elkjøp og alltid vært kjempefornøyd med produktet, servicen og pris. Elkjøp kan gjøre feil som alle andre. Når de beklager og rydder opp er det merkelig att det skal markeres nok en gang i media. Er det bare for å være negativ. Merkelige greier. 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg spots Skrevet 21. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2018 Dette har skjedd meg 2 ganger, heldigvis ikke med netthandel. Er jo bare å levere tilbake og kreve en ny vare. Verre er det ikke, sånt skjer jo fort når varer står ute i butikken og kunder flytter på ting. 10 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Det er ikke ulovlig å selge brukte produkter som nye, men da må de være som nye. Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Jeg kjøpte TV på Power i Haugesund i fjor sommer. De brukte lang tid på lageret for å lete etter TVen. Etter en stund leverte de meg en TV som var åpnet, merket med et klistremerke fra Power der det stod "Ferdig kalibrert". Jeg spurte om en annen kunde hadde hatt TVen før meg. Nei sa de, og forsikret meg at denne TV kun hadde vært ute av esken for å kalibreres. Greit nok, tenkte jeg. Tok den med hjem, og riktig nok var det allerede en bruker innlogget på Netflix. Jeg kontaktet de og det eneste de kunne tilby var at jeg leverte TVen tilbake og fikk pengene igjen. Av personlige grunner kontaktet jeg aldri media. Sett tilbake burde jeg kanskje gjort det likevel. 4 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Opplevd akkurat det samme på power. Jeg brydde meg ikke da produktet fremstod som nytt alikevel. Det er jo egentlig ganske uproblematisk sålenge de er nøye med å se over produkter som blir returnert før de legger dem ut for salg igjen. At de ikke engang tilbakestiller til fabrikkinstillinger er jo rimelig sløvt.. men mye rart som jobber på elkjøp. Er ganske kjekt med 50 dagers returrett når man gjør bomkjøp... Endret 21. desember 2018 av Tmz 5 Lenke til kommentar
Soek Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Ser ikke helt det store problemet. Irriterende, men alle gjør vi vel feil innimellom. De legger seg flat og retter opp feilen. Alltid super service på Elkjøp ? 9 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Hendte meg for litt siden også på Elkjøp Gjøvik. Kjøpte 2 stk star wars droner i butikk. Hentet de fra butikk hylle. Etter betaling på vei til bilen, så så jeg at begge eskene hadde vært åpnet. Etter nærmere inspeksjon så var begge enheter tidligere brukt og dårlig pakket ned igjen. Jeg gikk å leverte de tilbake og fikk igjen pengene. Betaler ikke fullpris for brukte produkter. 6 Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Ikke uvanlig Vært borti riper og hakk i produkter tidligere - I tillegg ble samboers tidligere iPod tilfeldigvis kjøpt av en gammel klassekamerat.. Elkjøp har en del å jobbe med i den sammenheng. Man skulle tro de hadde bedre gjennomgang av produkter som returneres, slik at de fremstår som ubrukt når de legges ut på lageret igjen. Ser man tegn til bruk, så burde det klassifiseres som demovare. "Dette skal ikke forekomme" sies det, men man leser om slike ting 'stadig vekk' - tipper det er en del mer som ikke kommer frem i media ^.^ 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Trancestors Skrevet 21. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2018 Så lenge det det ikke skjer på produkter fra kondomeriet så skal ikke jeg klage 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg etreX Skrevet 21. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2018 Litt av en nyhet. Er ikke rart detta skjer en gang i blant. B-varer eksisterer jo i hopetall på Elkjøp grunnet store mengder retur. Dersom ansatte glemmer å merke produktet så kan de ved uhell havne i hylla som om de er nye. Menneskelige feil skjer. Kunden har vel også øyer og kan se om forseglinga på varen er brutt eller ikke.... 10 Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Ser ikke helt det store problemet. Irriterende, men alle gjør vi vel feil innimellom. De legger seg flat og retter opp feilen. Alltid super service på Elkjøp ? Det er strengt tatt problematisk - heldigvis var det ikke på et produkt som kunne inneholdt personlig informasjon.. En person som gir fra seg eksempelvis en Pc med personlig informasjon har selvfølgelig et ansvar for å fjerne dette om h*n ikke ønsker produktet likevel, men elkjøp har også et visst ansvar her. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 tja har kjed meg meg også hos power når jeg kjøpte lydbar .. problemet var at flere ting som strømforsyning manglet når jeg kjøpte det ... power viste faktisk at det var brukt i forkant og solgte meg en brukt en der det mangle ting ja i håp at jeg ikke klaget ... så tilbydde dem meg litt avslag siden den var brukt som hjalp javla lite når viktige ting som strømforsyning mangler Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Dette skjer stadig vekk tydeligvis. Kjøpte "ny" mobil hos Elkjøp en gang og den var full av kontakter. Man kan da lure på hvor mange "b-varer" Elkjøp, og sikkert andre for den saks skyld selger til full pris uten at vi vet det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå