Gå til innhold

http://www.frp.sinnsyk.net/ - Seriøs side?


Anbefalte innlegg

Fra prinsipp-programmet:

StoppFrP mener dette må til i det norske systemet:
Også følger det mange særnorske ting, som Midtøsten, USA og Bush.
Stopp den ødeleggende privatiseringa. Særlig av selskaper som NSB, SAS og Telenor.

Får fart på den gode privatiseringen. Nei til tungrod og ineffektivt statlig styre!
Støtt det Palestinske, og det muslimske folk, som nede i Midt- Østen daglig terroriseres - både økonomisk og miliært- av Vesten, med USA og Israel i spissen.

:laugh::laugh::thumbup:
Nei til olje- kriger. Først og framst i Irak, men også i hele Midt- Østen. Og når USA en gang får fri for oljen der nede står Norge for tur.

Ja til frigjøring av undertrykte muslimske dikataturer. Først og fremst i den arabiske verden, men også over hele jorden.

Hva er sannsynligheten for at USA noen gang kommer til å sende Rambo på mission i Spydeberg?

Fjerning av President Bush som jukset seg til valg seier i 2001.

Ja til respekt av andre liberaldemokratiske staters grunnlov. Nei til mobbing av en lovlig valgt leder med støtte hos 80% av befolkningen.
Våpeninspeksjoner i USA, Israel, Storbritania, India, Pakistan, Russland, Frankrike og Tyskland.

Jeg til en bedre kvalitetsskole der elevene lærer å skrive navnet på våre naboland korrekt. Nei til våpeninspeksjoner på vestlige skattebetaleres penger.
Slå hardt ned på rasisme og nazisme. Forfølg, særlig de bevæpna rasistene og nazistene.

Slå hardt ned på alle menneskesyn som ser setter grupper og klasser forran individet. Forflg (terroriser) særlig de bevæpnede sosialistene og kommunistene som vil lage borgerkrig i gamle Norge.
Stopp overvåkninga, trakasseringa og forfølgninga av kommunist- partier og kommunister.

Intensiver overvåkningen på alle plan, særlig i alle radikale politiske miljøer. Grunnloven og rikets sikkerhet går foran Amnesty!
Gratis skolebøker til norske skoleelver.
Privatiser skolebok ordningen, og slutt med statlig særbehandling av bokbransjen. Ja til obligatorisk handletur i Sverige første skoledag med skolebøker til 1/4 av prisen i Norge. For alle elver i Norge, ikke bare norske.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal være enig - denne siden var nifs. Det nifseste synes jeg er denne syndebukk-tradisjonen som igjen går på denne siden.

 

De publiserer artikler som vil ha det til at jødene stod for 11. september. Den slags forferdelige beskyldninger trodde jeg var avsluttet for lenge siden. Jeg kan såpass mye historie at jeg vet hvordan denne type argumentasjon har foregått gjennom alle tider. Jeg blir dårlig av å tenke på at dette fremdeles skjer i dag - og i nesten alle tilfeller har kristenfundamentalister stått for det.

 

Selve hovedbudskapet er ikke så dumt. At noen bør stoppe FrP og markedsliberaliseringen av det en gang moderate Høyre, er på sin plass. Noen må stoppe dem. Men budskapet disse sidene gir under huden, er ikke til å spøke med.

 

En ting til: Jeg ser utrolig mye angifiseringer på denne siden. Den foremlig kryr av orddelinger og genitivs-s-er. Det liker jeg ikke - og jeg hadde forventet mer av en kommunistisk side. Kommunistene som alltid har villet ta et oppgjør med denne anglifiseringen. Litt trist at denne siden er et eksempel på det stikk motsatte.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...