MysticoN Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Forskjell på må bruke og kan bruke. Må og kan bruke data eller Chili? Men ja, enig i begge 2 og folk står fritt til å velge både mobil selskap og data bruken. Lenke til kommentar
Freakai Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Man tilpasser databruk til abonnementet man har. Jeg hadde 20 gb før chili og det ble lite netflix, youtube osv. Deretter byttet jeg og brukte fritt... Men neida Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Håper hele selskapet går konkurs etter at folk går sammen og saksøker de 1 Lenke til kommentar
Freakai Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Håper de tar kritikken og tilbyr et abonnement med faste grenser, hvor man ikke risikerer å bli kastet ut ved x antall gb. Deretter håper jeg de andre tilbyderne underbyr dem. 2 Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Rart at du velger å se bort ifra "reglene" for abonnementet da. Så det er heilt greit for deg at selskap set krav som bryt med norske lover og reglar? Om dette er greit så er vi på veg i ein svært farleg retning der ein kan ende med fleire og fleire avgrensingar på kva ein kan bruke abonnementet til. At folk an få seg til å forsvare eit selskap som seier "1000GB" eller "fri bruk", men kastar folk ut etter ein femtedel er skremmande. Å henge seg opp i avgrensing på "fri tale og sms" som nokon gjer blir litt tullete når ein må bruke over 16 timar per dag i telefonen for å nå grensa for tale. 1 Lenke til kommentar
forduser Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 sikkert hørt ryktet om litt nye greier som kommer fra telia på nyåret. Flere blir anbefalt av og ikke binde seg til mobile bredbåndsavtaler, da av ærlige telia kundebehandlere. (ja de finnes) og at noe nytt og veldig spennende produkt kommer i januar. Det gjør også ICE,. Alt dette vil ta knekken på Chili om ryktene stemmer Ryktene stemte. Og her kommer mer: Onecall kommer kanskje med noe snasent veldig snart. Og om det stemmer lurer jeg på hva slags deal de har fått med telenor nå? 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Ryktene stemte. Og her kommer mer: Onecall kommer kanskje med noe snasent veldig snart. Og om det stemmer lurer jeg på hva slags deal de har fått med telenor nå? Skal onecall bytte igjen da? E ikke dem under Telia? Lenke til kommentar
forduser Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Skal onecall bytte igjen da? E ikke dem under Telia? rettelse: telia, gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg