Gå til innhold

msn feilmelding

phsyco

Anbefalte innlegg

Etter at jeg avinstallerte windows messenger (brukte den rundll.....strengen jeg fant her på forumet) får jeg alltid denne feilmeldingen når jeg prøver å logge meg på msn messenger 6.1:

"Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Service. Det kan være et problem med tjenesten eller Internett-tilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett. 0x81000301"

Og jeg VET at jeg er koblet til Internett (sitter å surfer samtidig som jeg prøver å logge på.)

Har prøvd å avinstallere msn og så installere på nytt masse ganger, men meldingen kommer uansett, har også prøvd å installere windows messenger på nytt, men det funka ikke.

Har noen noe forslag til hva jeg kan prøve for å få til dette igjen?

PS! Har også prøvd å sette opp proxy instillingene i msn uten no resultat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det funka dårlig gitt.

Men nå kommer ikke feilmeldingen opp lenger da, nå bare vil den ikke logge meg på, når jeg trykker på Logg På så prøver den å logge på i ca 1 sekund eller no, så kommer den tilbake til starten igjen.....

Ingen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar

Niks, brukte msn messenger på samme sted før jeg avinstallerte windows messenger, pluss at msn messenger går på alle andre maskiner...

Har ikke no lyst til å formatere i grunn, men det kan se ut som det er eneste måte å få det opp igjen.... :wallbash:

Lenke til kommentar
Prøv og gå til legg til eller fjern programmer. klikk på legg til/fjern windows komponenter. Rull deg ned til du ser Windows Mesenger.Kryss av feltet vis det ikke er det....Og klikk på neste... Vet ikke om det funker men det er forsøke vert :D

Det har jeg prøvd et par ganger i grunn, fikk ikke installert windows messenger igjen....

Men jeg har fått fikset problemet nå, kjørte en Repair Windows Installation eller hva det nå heter og nå funker det som bare rakkern :thumbs:

Endret av phsyco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...