helsten2 Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Sliter med å få korrekt formattering på kantlinjene i Word tabeller når jeg lagrer dokumentet som PDF. Stiplede linjer kommer ut som heltrukne. Har prøvd Words eget PDF verktøy og Adobe Acrobat. Word preview: PDF: Har googlet litt og det virker som det er flere enn meg som sliter med dette. Men jeg har ikke funnet noen løsning som virker. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Hmm ... Det ser ut som det er avhengig av hvilken stiplet linje man velger. Prøv noen forskjellige. Dette er word 2013 da - har ikke sett noe poeng for meg å oppgradere Endret 21. desember 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2018 Takker. Trenger egentlig flere typer stipling, men får bruke den ene som funker så lenge... Lastet ned PDFCreator (gratisversjonen), og der kommer faktisk stiplingen ut OK. Kan dessverre ikke bruke den for å lage den "offisielle" PDFen (firmaets retningslinjer ...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå