FREDRIK-E Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 skal style en opel tigra men jeg vet ikke helt hva skag skal Style den med. Hva skal jeg ha på av stylig, vil ikke at den skal bli for mye heller liksom. Trenger litt tips om hva og hvor jeg skal kjøpe ting. mvh. FrEdRiK-E God (H)Jul Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 I første omgang kan du kjøpe deg bra felger og senkesett.. ny potte hjelper også godt( hjelper litt i motoren også..) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ta vekk bakruten, sveis på litt mer metall og sett i en mindre bakrute... ellers så må du bare gjøre den så blodharry at folk snur seg på gaten og peker og ler... Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ta vekk bakruten, sveis på litt mer metall og sett i en mindre bakrute... ellers så må du bare gjøre den så blodharry at folk snur seg på gaten og peker og ler... HAHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå