Gå til innhold

Telefon: Beste bruktkjøpet?

^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Mkbhd hadde lagd en blindtest for sine følgere.. opplastet til Instagram trur æ.. der kom den ganske så bra opp

Jeg må innrømme at jeg ikke kjenner til den testen, men dersom de brukte instagram, kan vi da gå ut ifra at de som stemte satt på mobilen sin og bedømte hvilke bilder som ble best? Da tar jeg den testen med en klype salt isåfall, da det ikke er lett å få den store oversikten på en opp til 6 tommer stor skjerm.

Men jeg har ikke testet denne selv, så jeg skal ikke være for bastant. Vet derimot at S7 har et veldig bra kamera

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke kjenner til den testen, men dersom de brukte instagram, kan vi da gå ut ifra at de som stemte satt på mobilen sin og bedømte hvilke bilder som ble best? Da tar jeg den testen med en klype salt isåfall, da det ikke er lett å få den store oversikten på en opp til 6 tommer stor skjerm.

Men jeg har ikke testet denne selv, så jeg skal ikke være for bastant. Vet derimot at S7 har et veldig bra kamera

Æ trur d va Instagram , orka ikke å finne den videoen fram nu :)

Lenke til kommentar

I videoen jeg linket til så sa mkbhd at den slo iPhone Xs på noen blindtester. Siden XS jevnt over gruser f.eks Mate 20 pro på bilder må det være en ganske bra attest.

Dette var en blindtest hvor brukere stemte på bildet de likte best, hvor bildet var både komprimert og de fleste sannsynligvis så bildene på mobile enheter. Derfor kom bilder med "punchy" farger ofte høyt opp. Om bildene inneholdt mye detaljer og var naturlige vil derfor være nærmest umulig å vurdere i en slik test.

Har selv pocophone og kameraet er helt ok, men et stykke unna toppmodellene. Ytelse og batteritid er dog fantastisk, lader stort sett hver 4. dag med mitt bruk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Har en Motorola G5 Plus, kjøpt i Januar i år. 1000,- + evt frakt...

Har også en Z5 compact med knust bakside(funker fint med deksel) - kan få den og Motorola for 2000,- inkl frakt.

Begge disse har bra kamera og fungerer generelt bra

Ingen av de har spesielt godt kamera dessverre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...