romankovich Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei. Jeg håper noen kan hjelpe meg her. Fikk en nye deler fra PSdata for ca 1 1/2 uke siden, delene ble montert og alt var i skjønneste orden. Onsdag kveld blir maskinen slått av som vanlig. Torsdag morgen slås maskinen på, men ingenting skjer. Viften i strømforsyningen går på, men går i dvale kort tid (1-2 sek) etter. Jeg får ikke skjermbilde i det hele tatt. Heller ikke noen feilmelding ved pip eller på annen måte. Oppsett: P4 2,8 800 fsb Aopen h600b 350W geil 2x256 3500 RAM Dual Powercolor 128 MB ATI 9800 Noen som vet hva dette kan skyldes? Må bare presisere at alt funket fint helt til maskinen ble slått av på onsdag. Temp var fin, ingen feilmeldinger, ingen hardware konflikter. Takk for all hjelp!! rk Lenke til kommentar
dominus Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 og du har sjekk at kortene er godt på plass i sine sokler, inkl rambrikken(e)? at det ikke er noe som kortslutter bordet, en skrue som har sneket seg innunder hk etc..? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hadde eit liknande problem med min wd disk. Død Død Død. Kanskje det er disken? Min virket fint dagen før, men når eg kom dagen etter så var den borte. Lenke til kommentar
igy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 En kompis av meg hadde samme problem engang, etter hvert viste det seg at skjermkortet hadde løsna Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hadde eit liknande problem med min wd disk. Død Død Død. Kanskje det er disken? Min virket fint dagen før, men når eg kom dagen etter så var den borte. det samme har skjedd meg..måtte kjøpe ny hardisk så funket det..prøv å koble av hardisken for å se om den går på da.. Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har hatt et lignende prob enten er skjermkorte løst el no gærnt med hard disken. skjekk det Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 min erfaring var at strømforskyningen var for liten i watt starta bare ikke en dag men det er vel neppe det som er galt med din pc Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hadde akkurat det samme problemet jeg også. jeg har 2 maxtor disker det viste seg att disken med operativsystemet på hadde kræsja. installerte operativsystemet på den andre disken. da fungerte pcn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå