Tor C Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Som en motpol til tråden Ting som irriterer så grenseløst v2.0! er det på sin plass med en tråd for alle de små tingene som er så grenseløst til glede. Jeg starter ballet med: At Posten nå endelig har "digitale" frimerker. Kjøp på nett, skriv koden på konvolutten. Og FANTASTISK nok så kommer de å henter det fra min egen jævla postkasse! Det er sinnsykt deilig for meg som ofte sender brev som er akkurat for tjukke til å puttes i de røde postkassene, og blir sjuk hver gang jeg må på "Post i butikk" fordi den er plassert rett ved siden av et parfymeri og en blomsterbutikk. 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 juletiden gleder meg noe innmari. har sovet fire dager i strekk. og kommer til å tilbringe de neste dagene med mine søstre! herlig! 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 At jeg bor i Norge. 2 Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2018 Far mistet baggen sin med nettbrettet i vannet. Tørker den. Funker ikke. Blinker et grønt lys men ingenting annet. 1 uke etter: Meg: Holder På-knappen inne lenge nok til at den grønne knappen slukker. Slår nettbrettet på. Alt funker... Far tror at jeg er fuckings Jesus som kan vekke til live døde nettbrett. Det gledet meg noe så grenseløst! (Imorgen må jeg bytte nettbrettet jeg kjøpte som julegave til ham, og finne noe annet... det irriterer litt) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Julefri til 2 Januar nå. Endelig litt ferie, har ikke hatt noe før i år. Endret 21. desember 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787750 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg