Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mindre vondt etter fjerning av metall satt inn etter brudd?

Ænonym

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn en plate over naviculare i foten, da det hadde knekt i to etter ett tretthetsbrudd. Dette er et brudd jeg har hatt i fire år, før det nå ser ut som på røntgen at det har tilheletet eller er på god vei til å gjøre det. Platen ble operert inn i april, altså 8 måneder siden. Platen gjorde nok foten litt stivere og mindre bevegelig. Men det jeg lurer på er om det kan bli mindre stivt og vondt om jeg fjerner platen? Noen med erfaring? Jeg vet at smerter jeg har i foten nå kan skyldes slitasje på brusk mellom leddene, men dette er litt usikkert.

Endret av Sheldon(
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg pådro meg en knusningskade i ve. kne for noen år siden. Det ble operert inn metallskinne og masse skruer. Følte at jeg aldri var helt smertefri, og at jeg på en måte kjente fremmedlegemet, spesielt når det var kaldt ute. Følte at foten var øm hele tiden, og også hoven. Ubehaget ble gradvis værre, og etterhvert begynte den å bli rød, varm og hoven, med økende smerter og ubehag. Etter ca 2 år fikk jeg endelig lov til å operere ut metallet. Foten min blir aldri som den var før skaden, men ubehaget jeg hadde da metallet var inne i foten, ble mye mye bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...