roy_nor Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er det noen som vet hva en Orange SPV e200 koster? Syntes norske operatører er trege når det gjelder å ta i bruk Smartphone teknologi, eller mobil teknologi generelt.. hørt at det finnes helt syke mobiltelefoner i Asia (japan, Kina). Noen som vet om europeiske sider på web hvor man kan kjøpe slike? KJIPT AT ALT VI NORDMENN FÅR TAK I ER SE OG QTEK!! noen som r enige? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Orange SPV e200 er samma modell som Qtek! De har bare andre navn rundt omkring i verden. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 orange er en stor opperatør i europa (som eksemelhvis vodaphone) de har avtaler med noen merker slik at de kan selge modellene med orange abbenomang... som eulogy sa så er det den samme mobilen som i norge selges under navnet Qtek Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når du snakker om norske operatører så mener du resten av verden, bortsett fra japan. Husk at de har et 2,5 generasjonsnett som er bedre enn de vi har. Det er ikke noe poeng med telefoner som ikke har noe støtte i infrastrukuren. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 takk, det viste jeg ikke (ironi) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tviler ikke på at du ikke viste det, men det er ikke alle som er like oppdatert som deg. Lenke til kommentar
opium_fastthing Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Litt off topic, men er det noen her som synes at Qtek 2020 (xda2/himalaya) er litt for dyr i forhold til prisen? i tilfelle noen ikke visste det heter SPV e200 Qtek 8080 her i landet Endret 19. desember 2003 av opium_fastthing Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har en Qtek 7070 (http://www.mypda.tk/) idag og er relativt fornøyd med den. En av disse blir min neste telefon når jeg får råd: Jeg vet ikke helt hvem jeg har mest lyst på... begge har sine fordeler og ulemper. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 jeg visste at Orange SPV heter Qtek i skandinavia..... men d finnes jo mange Smartphones, bla fra Sharp og motorola som du ikke får (så lett) tak i norge.. jaja.. gikk for SX1! Qtek8080 er for dyr... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har Qtek 7070 og er kjempefornøyd etter å ha installert nyeste oppdatering fra Orange. Den har nå blitt raskere og batteritiden har blitt bedre. Sikler skikkelig på 8080, men tror jeg venter til den blir litt billigere, da jeg klarer meg uten internt kamera og bluetooth foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå