Ben-o Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg hadde tenkt å kjøpe en slik en Zalman ZMMFC1. på denne er det fire kanaler som kan styre viftene trinnløst, styrer de på volten eller trenger man da vifter med 3 kontakter? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Siden det står "Tilkobling: Standard 3-pins kontakter." må du nok bruke 3-pins kontakter. På denne siden er det en tegning av hvordan man kobler til vifta. Med 3-pins koblinger. Den 4-pins drevkontakten brukes bare til å få strøm fra strømforsyninga. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Forsto jeg spørsmålet ditt riktig?? eller..... Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) nei. jeg lurte på om viftestyringen styrte RPM'en på vifta med å senke/heve volten på uttaket eller om den brukte signalene på den siste kablen (ikke GND og +v) som er på viftene med 3 pins kontakt...? Endret 19. desember 2003 av BenjBøgw Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 den varierer spenninga ja, den tredje ledninga gir bare pulser for å telle hvor fort vifta går... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Sorry for et elendig svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå