Gå til innhold

Chilimobil-sjefen svarer på kritikken: – Fri data handler også om tillit


Anbefalte innlegg

Men er det egentlig feil informasjon når brukervilkårene nå er oppdatert og peker på at du nå har lov og dele med andre enheter så lenge det er til personlig bruk?

Om eg velger da og dele med xboxen min (en annen enhet) som bare eg bruker, så mener eg selv at eg følger spillereglene? Gjerne fortell meg hvilken regel eg bryter, har ikke problemer med og innse at det er eg som har gjort en feil, men eg klarer virkelig ikke finne ut hva slags regel eg har brutt. Eg har prøvd å snakke med kundeservice, kundeservice skjønner meg, eg var så heldig og komme i kontakt med samme karen eg snakket med en uke i forveien I forbindelse med oppdateringen som eg siktet til. Han forstod meg og sa det måtte ha skjedd en feil, og prøvde og ordne slik eg fikk data tilbake. Men han kunne ikke gjøre noe og forklarte eg måtte sende en mail til noen som satt høyere oppe i systemet hvis eg skulle komme videre. Det var da eg kom i kontakt med Steinar, Steinar har makt og henviser deg til vilkårene som peker på personlig bruk, og at mitt forbruk var høyere enn andre med samme abonnement. Eg kom ingen vei og Steinar slo seg vrang og sa at dem nå var ferdig med saken og ville ikke brikke på seg. Eg sa da eg måtte ta det videre til brukerklagenemden, hvor Steinar da ønsket meg lykke til. Eg sitter ikke her og sutrer fordi eg føler meg urettferdig behandlet, eg sutrer fordi eg har fulgt spillereglene men har fått rødt kort og utestengelse på livstid for en forseelse eg ikke har gjort.

 

Tror du bare må innse at Chilli er ferdig med deg som kunde på "fri data".

De kommer trolig ikke til å rikke seg da du koster dem mer penger en de tjener på deg.

Du burde uansett ta det videre for så å kreve innsyn i hvorfor abonnementet ble avsluttet da de bør ha en utrolig god grunn.

 

Jeg lurer på hvor den magiske grensen i gigabyte er når man passerer måndes pris vs faktisk kost mot telia...

 

Kan ikke tenke meg at chilli får lov til å opprettholde denne praksisen særlig lenge før Nkom eller en annen instans slår hardt ned på det.

Tipper de får pålegg enten om å faktisk tilby fri data uten forbehold eller kalle det f.eks Chilli 200gb med pålegg om å levere. Skjer det så går de konk..

Endret av MiRaCL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret ditt, og spesielt eksempelet om å kjøpe brød viser at du ikke forstår dette i det hele tatt.

Hvis du skal komme med en relevant sammenligning, så er det en koldtbord situasjon. "Spis så mye du vil" står det, men det er bare idioter som virkelig tror at du kan spise så mye du vil. I det du begynner å føle skam fordi du VET at du forsyner det langt mer en alle andre som er innom koldtbordet, så er svaret at du enten mangler sosiale antenner eller at du rett og slett driter i andre folk!

Dette er hva karen som snakker om Xboxen sin egentlig vet, men han velger å drite i alle andre, fordi det er viktigst for vedkommende å få spille på Xboxen sin å se hvor nærme 1Tb han kan komme før reaksjonen han VET kommer, faktisk kommer.

Ingen firmaer vil ha sånne kunder.

 

 

Det er jo mennesker som deg som ødelegger for oss andre som ønsker ett abonnement som kan brukes fritt uten begrensinger. Og lese halve innlegg får deg ikke langt i en saklig diskusjon. 1) Og dele med andre enheter er lov, så lenge det er til personlig bruk. Kan forstå hvis du har bodd under en stein di siste 20 årene at du ikke har antenner til og forstå at en xbox er en enhet. 2) Chili har ikke en grense på 1TB, den ble fjernet fra 1/12. Og påstå at noen driter i andre fordi alle ikke lever et like anonymt liv som deg hvor et napp i løken til en 3 minutters youporn video om dagen er nok til og gjøre deg tilfreds, det er ikke noe som er relevant for meg. Mennesker er forskjellige, mine behov skal ikke straffes fordi du har problemer med og lese mer enn halve innlegg og spytter ut flammer fordi du er redd du skal miste dine 3 minutter med tilfredsstillelse fordi andre har større behov. Er du en av dem som stirrer og peker på dem som spiser en karbonade mer enn deg fra koldtbordet? Ta deg litt tid til og lese før du kommenterer, for der du skriver gir overhodet ingen mening, og du får ikke frem ett eneste fornuftig poeng. Du hadde passet godt inn i chili mobil sin kundeservice avdeling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du bare må innse at Chilli er ferdig med deg som kunde på "fri data".

De kommer trolig ikke til å rikke seg da du koster dem mer penger en de tjener på deg.

Du burde uansett ta det videre for så å kreve innsyn i hvorfor abonnementet ble avsluttet da de bør ha en utrolig god grunn.

 

Jeg lurer på hvor den magiske grensen i gigabyte er når man passerer måndes pris vs faktisk kost mot telia...

 

Kan ikke tenke meg at chilli får lov til å opprettholde denne praksisen særlig lenge før Nkom eller en annen instans slår hardt ned på det.

Tipper de får pålegg enten om å faktisk tilby fri data uten forbehold eller kalle det f.eks Chilli 200gb med pålegg om å levere. Skjer det så går de konk..

Eg har som sagt tatt det videre og opprettet sak. Har allerede byttet til onecall 35gb/mnd til 399kr. Har prøvd og få frem at eg ikke prøver og sprenge noe grenser eller bevist prøver og utnytte abonnementet. For meg er 35GB mer enn nok til at eg skal kunne bruke abonnementet på lik linje av hva som var mine intensjoner med chili sitt. Eg er mer opptatt av og ha en stabil linje enn selve antall GB. Klarer fint og bytte over til WiFi over natten når eg nå vet at eg har en grense og forholde meg til ?

Lenke til kommentar

Da har jeg "hengt opp" digitale plakater med slideshow og lagt ut en god bunke med løpeblad advarer om praksisen og holdningene til dette selskapet.

 

Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Blir ganske stilig slideshow når man legger ut screenshot av kundeerfaringer. Facebook-siden deres er som en godtepose.

 

La vekt på at de ikke leverer hva de markedsfører og at de systematisk fjerner kunder som ikke gjør noe annet enn å benytte det de tror de har fått levert av tjeneste. Tok også med at det spøker for hva folk kan bruke data til i fremtiden hvis selskapet får regulere hvilke enheter og tjenester man kan bruke data til.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Sigbjørn!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

MERK AT 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

SVINDEL . Er 1000gb grensen byttet ut med 5gb per dag?

 

 

Hei Sigbjørn!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

MERK AT 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

SVINDEL . Er 1000gb grensen byttet ut med 5gb per dag?
Hei igjen.
Synes det er dårlig av dere , jeg var ikke klar over denne "Skjulte regelen" å synes jeg fortjener en ny sjanse i forhold til abb. jeg har internett som dekker behover hjemme, reiser mye å bruker telefon for streaming å div.

 

 

 

Hei Sigbjørn!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

MERK AT 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

SVINDEL . Er 1000gb grensen byttet ut med 5gb per dag?
Hei igjen.
Synes det er dårlig av dere , jeg var ikke klar over denne "Skjulte regelen" å synes jeg fortjener en ny sjanse i forhold til abb. jeg har internett som dekker behover hjemme, reiser mye å bruker telefon for streaming å div.
Hei igjen!
Beklager så mye, vi kan dessverre ikke gå tilbake på avgjørelsen som er tatt her.

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice


 

 

 

 

Hei Sigbjørn!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

MERK AT 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

SVINDEL . Er 1000gb grensen byttet ut med 5gb per dag?
Hei igjen.
Synes det er dårlig av dere , jeg var ikke klar over denne "Skjulte regelen" å synes jeg fortjener en ny sjanse i forhold til abb. jeg har internett som dekker behover hjemme, reiser mye å bruker telefon for streaming å div.
Hei igjen!
Beklager så mye, vi kan dessverre ikke gå tilbake på avgjørelsen som er tatt her.

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

Dette var det jeg fikk ut av Kunde service hos chili mobil.. SVINDEL PÅ HØYT NIVÅ



Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

 

 

Hei Sigbjørn!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

MERK AT 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

SVINDEL . Er 1000gb grensen byttet ut med 5gb per dag?

Hei igjen.

Synes det er dårlig av dere , jeg var ikke klar over denne "Skjulte regelen" å synes jeg fortjener en ny sjanse i forhold til abb. jeg har internett som dekker behover hjemme, reiser mye å bruker telefon for streaming å div.

Hei igjen!

Beklager så mye, vi kan dessverre ikke gå tilbake på avgjørelsen som er tatt her.

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

Se der ja, gode gamle hyggelige Steinar. Artig og se vi har fått eksakt samme e-post.

 

 

 

Steinar (Chili Mobil)

 

19. des., 09:40 CET

 

Hei Fredrik!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

Merk at 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

Lenke til kommentar

Se der ja, gode gamle hyggelige Steinar. Artig og se vi har fått eksakt samme e-post.

 

 

 

Steinar (Chili Mobil)

 

19. des., 09:40 CET

 

Hei Fredrik!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

Merk at 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

En BOT Hyggelige LARS feiten Ryen har satt i virksomhet? , ringer kundeservice så blir du henvist til mail, å der er Steinar med sitt store flotte svindel svar.. forbanna kjeltringer, skulle fan hatt med slegge i ræva

Lenke til kommentar

Lars med svindel følge har personalia og personnummer til mange foldige tusen nordmenn, å dette stoler vi på?

Her må myndighetene ta tak. Svindlere med lov til å kommentere åpent gjennom en av Norges største nettsider.. Skummelt.. Trump tilstander..

Naivt som vanlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Se der ja, gode gamle hyggelige Steinar. Artig og se vi har fått eksakt samme e-post.

 

 

 

Steinar (Chili Mobil)

 

19. des., 09:40 CET

 

Hei Fredrik!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

Merk at 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

En BOT Hyggelige LARS feiten Ryen har satt i virksomhet? , ringer kundeservice så blir du henvist til mail, å der er Steinar med sitt store flotte svindel svar.. forbanna kjeltringer, skulle fan hatt med slegge i ræva

Haha, fikk en følelse av at Steinar overhodet ikke leste klagen min, nå er det altså bekreftet. Eg traff Jørgen på tlf, men etter et par samtaler med meg kan eg gjerne tro han har byttet Navn. Jørgen på telefon sa eg måtte sende mail, fordi Jørgen hadde ikke autoritet til og gjenåpne abonnementet mitt. Så boten Steinar er altså over Jørgen på rangstigen... Dette begynner og bli så latterlig dumt at eg har tårer i øynene av latter.

Endret av Amphel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Se der ja, gode gamle hyggelige Steinar. Artig og se vi har fått eksakt samme e-post.

 

 

 

Steinar (Chili Mobil)

 

19. des., 09:40 CET

 

Hei Fredrik!

 

Så hyggelig at du tar kontakt :)

 

Beklager at du har en dårlig opplevelse med dette.

 

Avgjørelsen om å endre ditt abonnement er basert på avsnittet i våre vilkår som handler om et forbruk langt over gjennomsnittlig forbruk:

 

"Bruken av abonnementet anses ikke lenger å være personlig hvis Kundens forbruk er unormalt, herunder hvis Kundens forbruk av data vurderes å vesentlig overstige tilsvarende kunders gjennomsnittsforbruk. I slike tilfeller forbeholder Chilimobil seg retten til å begrense eller stenge Kundens dataforbindelse."

 

Merk at 1000GB-grensen er fjernet og erstattet med dagsgrenser på 5GB. Dette har altså ikke noe å gjøre med hvor mye som er brukt av en maks-grense eller lignende.

 

På bakgrunn av dette kan vi dessverre ikke tilby deg fri data igjen, beklager det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

 

Hilsen Steinar, Chilimobil Kundeservice

 

En BOT Hyggelige LARS feiten Ryen har satt i virksomhet? , ringer kundeservice så blir du henvist til mail, å der er Steinar med sitt store flotte svindel svar.. forbanna kjeltringer, skulle fan hatt med slegge i ræva

Haha, fikk en følelse av at Steinar overhodet ikke leste klagen min, nå er det altså bekreftet. Eg traff Jørgen på tlf, men etter et par samtaler med meg kan eg gjerne tro han har byttet Navn. Jørgen på telefon sa eg måtte sende mail, fordi Jørgen hadde ikke autoritet til og gjenåpne abonnementet mitt. Så boten Steinar er altså over Jørgen på rangstigen... Dette begynner og bli så latterlig dumt at eg har tårer i øynene av latter.

Jau, husker ikke om han hete Jørgen på telefon, men kan godt være.. ble sjokket, spurte han på telefon om jeg hadde lov til å dele internett med min xbox , det var lov.. men hos Steinar var det ikke 1000gb lenger det var 5 gb kvote per dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jau, husker ikke om han hete Jørgen på telefon, men kan godt være.. ble sjokket, spurte han på telefon om jeg hadde lov til å dele internett med min xbox , det var lov.. men hos Steinar var det ikke 1000gb lenger det var 5 gb kvote per dag..

Steinar sa aldri til meg det ikke var lov, Steinar var kun opptatt av og henvise til at eg hadde høyere forbruk enn gjennomsnittet. Jørgen gidde meg grønt lys for deling til xbox, og at eg lastet ned oppdateringer var også nå lov siden det var fri data og tillatt og dele med andre enheter så lenge det var personlig forbruk. Jørgen på tlf sa også at 5GB ikke var en dagsgrense, siden fri data var fri data. Fikk beskjed om at og sende en sms med "data" gidde meg 3GB mer, dette kunne eg gjøre så ofte eg ville og flere ganger om dagen uten og nevne noe om grenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med ettertanke så lyger jo steinar når han sier det er dagsgrenser på 5GB. Mener chili har fått ut i media og sagt at det ikke er en dagsgrense da og sende en sms frigjør mer data, og dette kan du gjøre så mange ganger om dagen du ønsker. Det er så mange dårlige forklaringer og utydelige regler at det er umulig å forholde seg til noe som helst lengre. Steinar med mer makt sier altså at det er 5GB dagsgrenser, han kan da ikke jobbe i samme selskap som chili som har har forklart seg i media.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel det de neste kundebetingelsene blir når brukertilsynet purrer og forteller chili at ubegrenset og 200 gb ikke er det samme.

 

Boten er tidligere ute enn pressemeldingen, is all.

Mulig, men da kan ikke kunder bli tvangsflyttet til et dårligere abonnement grunnet at Steinar har planer om å kanskje endre spilleregler i fremtiden. Det er jo som òg få en bot for og holde fartsgrensen på en vei som kanskje ska få redusert fartsgrense i fremtiden.

Lenke til kommentar

Men er det egentlig feil informasjon når brukervilkårene nå er oppdatert og peker på at du nå har lov og dele med andre enheter så lenge det er til personlig bruk?

Om eg velger da og dele med xboxen min (en annen enhet) som bare eg bruker, så mener eg selv at eg følger spillereglene? Gjerne fortell meg hvilken regel eg bryter, har ikke problemer med og innse at det er eg som har gjort en feil, men eg klarer virkelig ikke finne ut hva slags regel eg har brutt. Eg har prøvd å snakke med kundeservice, kundeservice skjønner meg, eg var så heldig og komme i kontakt med samme karen eg snakket med en uke i forveien I forbindelse med oppdateringen som eg siktet til. Han forstod meg og sa det måtte ha skjedd en feil, og prøvde og ordne slik eg fikk data tilbake. Men han kunne ikke gjøre noe og forklarte eg måtte sende en mail til noen som satt høyere oppe i systemet hvis eg skulle komme videre. Det var da eg kom i kontakt med Steinar, Steinar har makt og henviser deg til vilkårene som peker på personlig bruk, og at mitt forbruk var høyere enn andre med samme abonnement. Eg kom ingen vei og Steinar slo seg vrang og sa at dem nå var ferdig med saken og ville ikke brikke på seg. Eg sa da eg måtte ta det videre til brukerklagenemden, hvor Steinar da ønsket meg lykke til. Eg sitter ikke her og sutrer fordi eg føler meg urettferdig behandlet, eg sutrer fordi eg har fulgt spillereglene men har fått rødt kort og utestengelse på livstid for en forseelse eg ikke har gjort.

Uten at jeg grundig har studert bruksvilkårene, vil jeg tro at det er den delen om at mobilnettet ikke skal erstatte bredband. Oppdatering faller i alle fall etter mitt skjønn under kategorien for hva som skal gå på bredband, selv om det er din enhet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...