Cthulhu Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Razer Turret for Xbox One er spesielt tilpasset sofaspilling Lenke til kommentar
Einar Kristiansen Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Kommer dette til PS4 også? I dag må jeg bruke RemotePlay og REPL4Y å spille fra Windows10 for å få brukt Mus og Tastatur til PS4. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Brodern har et liknende der musmatta er en del av tastaturet, som han bruker til PCen i stua. Roccat Sova heter det. Kan være verdt en titt! 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Jeg har spilt fra sofaen i årevis har tastatur og mus på stue bordet helt perfekt så noe rådyrt tastatur med musebrett er det dummeste jeg har sett! Lenke til kommentar
D2531VIA Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Corsair's trådløse K63 tastatur + lapboard = sant. Undersiden er godt polstret, så det hviler på låra uten at det er ukomfortabelt. Faktisk kjempebehagelig! Det er vel og merke ikke en kompakt løsning, men så dette er forholdsvis dedikert til de stundene jeg sitter i sofaen ettersom at jeg har et flott tastatur liggende ved pulten fra før, utstyrt med numpad. Eneste jeg skulle ønske var at de hadde flere alternativer enn kun cherry MX red switches (jeg er kjempeglad i bråkete blå). Razer sin løsning ser ut som til å ha veldig lite overflateområde for musematten, noe som ikke hadde passet meg og mitt bruk. For gameren med behov for høy DPI-innstilling og ultraportabilitet er nok Razer sin løsning et mer attraktivt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå