Mr.M Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 i det siste får jeg denne type annonser slengt i fleisen på Finn.no enda såvidt jeg kan huske aldri har søkt i slike kategorier. Fortrinnsvis vil man jo heller få listet type annonser som faktisk er relatert til tingen/kategorier man er interessert i (og vanligvis søker/kikker på) Flere enn meg som opplever dette nå? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Jepp.. Noen mannfolk har nok sett gode penger i å selge brukte truser over nett på dette viset. 2 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Jeg opplever det samme, det startet for ca 2 uker siden. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Jepp.. Noen mannfolk har nok sett gode penger i å selge brukte truser over nett på dette viset. det finnes nok, men her snakker vi nok om ganske lekre damer som knipser seg selv i hjemmemiljø. Forsåvidt et fornøyelig skue for øyet, men ikke når man egentlig er på jakt etter annet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Jeg opplever det samme, det startet for ca 2 uker siden. er du (også) permanent innlogget? Lurer på om det kan ha noe å si Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Nei, det er jeg ikke - jeg sletter også browser cache titt&ofte men slike annonser vises hos meg uansett. 2 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 hei, jeg er er mann og selger brukte kvinne truser på finn.no (brukt av meg så klart har ingen damermen dette vet ingen andre) Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 det finnes nok, men her snakker vi nok om ganske lekre damer som knipser seg selv i hjemmemiljø. Hva vet du om det? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 I mitt yrke som helsefagarbeider har jeg sett en del brukte truser, og det er ikke en eneste ting med disse som er innbydende. Æsj. Kan ikke forstå at enkelte liker lukten av svett røv og sur høne. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Plate å få opp en slik annonse på forsiden til finn det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå