HW1 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Hei, Jeg har en Huawei Matebook X (ikke pro versjonen) Og lurer på om det er mulig å koble to skjermer til denne. Pcen har kun to utganger, en USB C utgang på hver side, hvorav den ene skal støtte thunderbolt 3 og kan brukes til å koble til eksterne skjermer, Men jeg er ikke sikker på om det er mulig å støtte to skjermer fra denne porten, Utgangen på venstre side (som brukes til å lade med) kan jeg ikke koble til skjerm med, (tror ikke utgangen på venstre side er en thunderbolt 3 utgang) Jeg har prøvd med Matedock 2 og koble en skjerm til VGA porten på denne og en skjerm til Hdmi Porten, men klarer da ikke å få begge skjermene til å fungere samtidig, jeg tror det er en begrensning i Matedock 2 enheten og ikke i selve pcen, men jeg er ikke helt sikker. Er det noen andre som har samme maskin og som har klart å koble til to eksterne skjermer? Jeg trenger egentlig bare at de eksterne skjermene må fungere så selve displayer på pcen kan godt være av når de eksterne skjermene er tilkoblet, Det er ikke nok at skjermene er duplikater, jeg må kunne utvide skrivebordet over to eksterne skjermer. Oppløsningen trenger ikke å være veldig høy, det holder med 2x 1920*1080. (eventuelt 2 x 1920 x 1200) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Det burde la seg gjøre. Skjermfunksjonaliteten er bare en bitstrøm av en minneblokk som representerer skjermbildet som sendes via dockingen. Du finner sikkert noe som funker her. Ville lett etter dobbel HDMI f.eks. https://www.prisjakt.no/category.php?k=1789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå