Bluebeans Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er det noe fett? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Har nettopp lastet det ned. Skal hjem og prøve det nå Endret 19. desember 2003 av Zlash Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes det var helt rått! Men det er så sykt lang training. Går det ann å skippe den eller laste ned en savegame? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ja, det er veldig bra. Det går ikke ann å laste ned en savegame. All data lagres sentralt hos utgiver. Men du er ikke nødt til å ta alle traningsdelene. Du kan vel skippe medic iallefall. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er morro, men nå har jeg det ikke lenger .. Du må ha medic hvis du skal bli Spesial force da.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Americas Army er hvertfall et teit navn. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Vet dere hvor det går ann å laste det ned? Prøvde på americasarmy.com, og sjekka noen av linkene, men hvis noen gidder å gi meg en link som hadde vært 100% "sikker", hadde det vært aldeles glimrende..... Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er ekstremt gøy! har 30 honor og har spilt siden 2.0. kom ut for noen uker siden. (spilte litt i 1.0 også, men sluttet etter en stund) Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 30 i honor på så kort tid er godt jobba. Mr. No-lifer? hilsen en på 54 honor og spillt siden 1.0 Lenke til kommentar
banzay Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Vet dere hvor det går ann å laste det ned? Prøvde på americasarmy.com, og sjekka noen av linkene, men hvis noen gidder å gi meg en link som hadde vært 100% "sikker", hadde det vært aldeles glimrende..... Ja finner ikke et sikkert sted jeg heller, og er ikke den nyeste versjonen america`s army 2.0? Endret 19. desember 2003 av banzay Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg syntes denne var seriøs og jeg bruker den: http://www.lxsystems.com/americasarmy/down...ownloader20.exe Det er en fil som laster ned install fila Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) trenger ikke være no-lifer for å skaffe høy honor da. hvis man er aktiv når man spiller og opparbeider mye poeng er det ikke noe problem Endret 20. desember 2003 av DreieR Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) medic training er jo gøy da...gratis poeng i spillet og para og sånnt trenger du ikke ta før du har 15 honor og i det hele tatt kan kvalifisere for å spille SF...så det så... basic training+medic+sniper er vel det som er vits frem til du har 15 honor points, da kan du ta jump training og SF training Endret 20. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 trenger ikke være no-lifer for å skaffe høy honor da. hvis man er aktiv når man spiller og opparbeider mye poeng er det ikke noe problem hehe vargas du er ikke aktiv nok Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 camo, var det deg jeg spillte med for en stund siden? Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 camo, var det deg jeg spillte med for en stund siden? Hvis det sto [dsr`camo] så var det nok meg.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 tror det var 2 mm'er Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Americas Army er hvertfall et teit navn. Teit navn..? Det er det amerikanske hæren som har laget dette spillet, man spiller en soldat i den amerikanske hæren og spilet er ment å fungere som rekruttering til den amerikanske hæren. Hvordan er dette et teit navn på spillet? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Americas Army er hvertfall et teit navn. Teit navn..? Det er det amerikanske hæren som har laget dette spillet, man spiller en soldat i den amerikanske hæren og spilet er ment å fungere som rekruttering til den amerikanske hæren. Hvordan er dette et teit navn på spillet? han er vel av dem som tror de får fullversjonen av hl2 bundla med radeon 9600xt korta. *sukk* jaja en skal høre mye før nyra dett ut. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er gøy, utfordrende, gratis -og vanskelig... Har aldri fått så mye juling på nettet før. Jeg synes det er vanskelig å se forskjell på fienden og mine egne. Spesiellt i kampens hete. Er livredd for å skyte noen av mine egne soldater. Det får konsekvenser. men slik er det vel i virkeligheten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå