Gå til innhold

Americas Army

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet dere hvor det går ann å laste det ned? Prøvde på americasarmy.com, og sjekka noen av linkene, men hvis noen gidder å gi meg en link som hadde vært 100% "sikker", hadde det vært aldeles glimrende.....  :thumbup:

Ja finner ikke et sikkert sted jeg heller, og er ikke den nyeste versjonen america`s army 2.0?

Endret av banzay
Lenke til kommentar

medic training er jo gøy da...gratis poeng i spillet :)

og para og sånnt trenger du ikke ta før du har 15 honor og i det hele tatt kan kvalifisere for å spille SF...så det så...

basic training+medic+sniper er vel det som er vits frem til du har 15 honor points, da kan du ta jump training og SF training :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Americas Army er hvertfall et teit navn.

Teit navn..? Det er det amerikanske hæren som har laget dette spillet, man spiller en soldat i den amerikanske hæren og spilet er ment å fungere som rekruttering til den amerikanske hæren.

Hvordan er dette et teit navn på spillet? :roll:

Lenke til kommentar
Americas Army er hvertfall et teit navn.

Teit navn..? Det er det amerikanske hæren som har laget dette spillet, man spiller en soldat i den amerikanske hæren og spilet er ment å fungere som rekruttering til den amerikanske hæren.

Hvordan er dette et teit navn på spillet? :roll:

han er vel av dem som tror de får fullversjonen av hl2 bundla

med radeon 9600xt korta. *sukk* jaja en skal høre mye før nyra dett ut.

Lenke til kommentar

Det er gøy, utfordrende, gratis -og vanskelig... Har aldri fått så mye juling på nettet før. Jeg synes det er vanskelig å se forskjell på fienden og mine egne. Spesiellt i kampens hete. Er livredd for å skyte noen av mine egne soldater. Det får konsekvenser. men slik er det vel i virkeligheten også. :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...