Gå til innhold

Ny Facebook-avsløring: Netflix og Spotify kunne se, skrive og slette Facebook-brukeres private meldinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"... hundrevis av Facebook-dokumenter som viser at det sosiale mediet anså over 150 virksomheter for å være forretningspartnere, og derfor fritok dem fra Facebooks vanlige personvernregler. "

Fytte grisen, for et kriminelt firma! Men Zuckerberg er uskyldig, det noen andre som styrer hele greia.

Lenke til kommentar

Det blir bare verre og verre. Kanskje på tid å slette FB, men dessverre er det ingen eller dårlig alternativer. Er viktig med FB for min del for å holde meg oppdatert blant venner og familie.

Møtes i virkeligheten? Ta en prat.. osv. Verden fungerer fint uten Facebook

Betaler du alle flyreisene. Fra spøk til revolver. Jeg bruker også Facebook til å følge med venner og familie, men har en del gode venner rundt omkring i verden. Når det gjelder familie og venner i "nærmområdet" er de i begrenset grad venner på Facebook. Her møtes vi i virkeligheten.

Klart verden funger uten Facebook, men verdien av å enkelt holde kontakt med folk jeg har kjent i 20 - 35 år - men ikke har reell mulighet til å besøke særlig ofte har faktisk en verdi.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir bare verre og verre. Kanskje på tid å slette FB, men dessverre er det ingen eller dårlig alternativer. Er viktig med FB for min del for å holde meg oppdatert blant venner og familie.

Møtes i virkeligheten? Ta en prat.. osv. Verden fungerer fint uten Facebook

Tror realitetene er at vi +50, IT konsulenter og Media holder på å lage «Generasjon STUPID».

Likes, 1 ekstra Pixel og rett farge på brokja er blitt viktige verdier.

Alle sosiale media lekker informasjon, og bruker din informasjon til å tilpasse (manipulere) hva Du får se. Så lenge US er et U-land på mange måter (fengsel, helsetjenester og rettslig), og enn så lenge er Verdens første kommuniststat (styrt av eliten) er ennå ikke alt tapt. Se bare på Putin; han greide jo å sette Oligarkene på plass, noe Trump for så vidt har greit med sitt «Fuck News» da det er bare pipelyder att.

Ruteren, Wi-fi signalet, BT tastaturet, camera og mic´n Din ligg i prinsippet fritt tilgjengelig for alle. Passord og resten lekkes daglig, til alle som er litt interessert.

Nei, dei er ikke mer å stole på enn Paven noen av aktørene, og har det meste av «sendetid» til å prate bare skit. Noe voldsomt med strøm går med også, og hvem pokker klarer å se 4K

SISO (shit inn, shit out), er AI i prinsippet dette. Det er en form for Organisatorisk Innavls Depresjon satt i system.

https://m.youtube.com/watch?v=uYg_0Imrnr4

Justert: 29/12 2018 02:30

Mer dritt skal man leite lenge etter

Dette er SOS-IALISTISK pedofili

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

verdien av å enkelt holde kontakt med folk jeg har kjent i 20 - 35 år - men ikke har reell mulighet til å besøke særlig ofte har faktisk en verdi.

Utrolig hvordan naive brukere er fanget på limpinnen av Facebook.

Kanskje du kunne sende de fjerne vennene dine en e-mail? Hvis de ikke gidder å svare på den, så er de kanskje ikke så gode venner som du trodde.

Lenke til kommentar

verdien av å enkelt holde kontakt med folk jeg har kjent i 20 - 35 år - men ikke har reell mulighet til å besøke særlig ofte har faktisk en verdi.

Utrolig hvordan naive brukere er fanget på limpinnen av Facebook.

Kanskje du kunne sende de fjerne vennene dine en e-mail? Hvis de ikke gidder å svare på den, så er de kanskje ikke så gode venner som du trodde.

Epost? Hva er det? Man bruker da direktemeldingstjenester. Problemet er at Facebook eier de mest populære der også ...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som vanlig ikke godt å si hva som har "skjedd" her, men om man sender facebookmeldinger via Chrome, Firefox, Spotify eller noe annet blir vel ett fett, du må jo uansett stole på applikasjonen du bruker når du gir den dine credentials til Facebook ...

Endret av quantum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...