IHaveADream Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Hei, Jeg trenger en eske med fin konfekt pakket i fine boks/se eksklusiv ut. Julegave. Ingen prisbegrensning. Har dere noen dere anbefaler? Må være i Oslò! Orker ikke å gå fra butikk til butikk for å sjekke ut forpakninger. Nettsider inneholder ikke særlig informasjon om utseende på pakken... Setter stor pris på tips! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Sebastien Bruno. De har utsalg i Mathallen og på Oslo City. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Sebastien Bruno. De har utsalg i Mathallen og på Oslo City. Tenkte å foreslå samme. Ellers har de også andre gavepakker på feks Gutta på Haugen i Mathallen. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Pascal har også masse fint. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Vurderte å kjøpe noe fra pascal's konditori selv. Prisene er høye men det ser jaggu bra ut også. https://pascal.no/Produkter Hvis du søker opp den "5 sprø minutter" (5 min), ser ganske bra ut, og ikke fullstendig crazy overpriset for noe som skal være kvalitet ... ca 500 kr/kg for den. For én gangs kjøp som gave og lignende kan det jo gå. Ser de har gaveordninger, de kan sette sammen gaver. Pris: 1 175 kr mener jeg det var. Hvis du skal med stena line (vet ikke om de har på andre båters tax free), så har de ganske bra priser på en sjokolade som heter Ragusa, i mørk, lys og hvit versjon. Den mørke og hvite synes jeg var best (hvit aller best), den lyse var god også. Over alt på nett koster den opp mot 400-500 kr/kg, på båten kostet den ca 200 kr/kg. Og den var GOD! ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå