nebrewfoz Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Spør PostNord om tlf.nr. til sjåføren som var på oppdrag den lørdagen. Kanskje du kan komme nærmere en løsning. Evt., hvis PostNord vil "beskytte" sin mann, spør om de kan be ham om å kontakte deg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Lol.... Fikk litt mer info fra postnord nå som hadde kontaktet sjåføren. Den hadde blitt levert i postkasse nr 13 på stativet her, min postkasse er Nr 1. Nå er det ikke mer en 12 postkasser men ok. Sjekket de siste, og i kasse nr 11, som tilhører en hytteeier som ikke er her nå for tiden, der var den. Fantastisk. Julen er reddet. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Har opplevd at Postnord har kvitert ut pakker som levert og lagt pakker utenfor ingangsdøren til sameie jeg bor i, ikke utefor døren til leilgheten min men døren der alle som bor i sameiet må gjennom. Bare flaks at det ikke har kommet noen uærlige sjeler forbi og tatt pakkene før jeg har kommet fra jobb. Utfra hva jeg hører fra andre er vist dette en helt vanlig praksis postnord driver med. edit: såg ikke siste innlegget før jeg postet, bra det ordnet seg Endret 19. desember 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Nei, det er snart 3 år siden det monopolet ble opphevet. Nå kan alle og enhver stappe ting opp i postkassen din. (F.eks. PostNord som har levert konvolutt-størrelse forsendelser til meg.) Alle har alltid kunnet stappet ting i postkassen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Litt ironisk at PostNord legger post fra seg ute, men når du skal hente pakker i butikk krever de legitimasjon der Posten bare spør om navn. Endret 30. desember 2018 av vidor 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 og her har de lagt fra seg pakken i feil postkasse.. Posten vil som regel ha navn og signatur PostNord vil alltid ha ID og signatur Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Postnord .... Har som nyttårsforsett å boikotte alle nettbutikker som bruker postnord til pakkelevering. Er ganske mange nå som har dårlig erfaring med dem 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå