-Siberian- Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg benytter Outlook 2016 for min private epost (online.no). Men jeg sliter med å få det til å håndtere spam. Uansett hva jeg gjør med innstillinger knyttet til spam, så dukker de opp i innboksen på lik linje med all annen mail. Hvis jeg markerer en av dem som junk/spam skjer det heller ingenting med den. Er det noe magisk triks jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Junk - Block sender. Det er forklart her: https://www.extendoffice.com/documents/outlook/1106-outlook-configure-junk-mail.html Men det er jo mange spammere som omgår dette ved å generere nye avsendere hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå