jae-ols Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Har hørt at det lagres utrolig mye filer som lagres i Spotify. En sa jeg kunne slette 10 GB. Men lett forklart, hvordan gjør jeg dette? Hvor starter jeg osv. Prøvde å google men fant ikke ut av det. Endret 18. desember 2018 av jae-ols Lenke til kommentar
K N Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Start opp appen -> Innstillinger -> Storage -> Delete cache Endret 18. desember 2018 av Kristiann Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Står ikke >storage> i min Spotify app, dette gjelder pc. Det står på svensk. Og ingen plass det står >delete< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) -0tomter Endret 18. desember 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg finner ikke noe av dette på "innstillinger" i Spotify. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Spotify\Storage, det er greit. Men hvor skriver jeg det inn? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Her var det ikke mye interesse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Du spør for enkelt. Om du ikke vet hvor du skal finne kataloger og filer på din datamaskin, så tørr man ikke fortelle noe, da sjansene for at du gjør ting du ikke burde gjort er veldig høy. Men jeg kan gi deg et hint. USERNAME er ditt brukernavn og ikke USERNAME, så fremst ikke kontoen din er USERNAME da. Hos meg ligger den under......\AppData\Local\Packages\SpotifyAB.SpotifyMusic_zpdnekdrzrea0\LocalCache\Spotify Endret 19. desember 2018 av Slettet-t8fn5F 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2018 Takk for hjelpen, men det ble for vanskelig. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 hold winkey og trykk R samtidig. %localappdata% Spotify mappen som heter Data er cache/offline synk. slett = frigjør litt diskplass mot mye mer trafikk mot internett når du skal høre musikk igjen. Tuller du til noe så får du reinstallere Spotify. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2018 winkey? Hvilken tast er det? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 winkey? Hvilken tast er det? https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_key#/media/File:Touche_Windows_8_10.jpg (winkey i midten) Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Hva synes dere om dette programmet: Advanced System Repair? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hva synes dere om dette programmet: Advanced System Repair? Det er ikke noe i veien med systemet ditt! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Det er ikke noe i veien med systemet ditt! Hvordan vet du det? Jeg prøvde å slette cache i Spotify, men fikk det ikke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hvordan vet du det? Jeg prøvde å slette cache i Spotify, men fikk det ikke til. Du har fått instruksjon tidligere i tråden, men det var for teknisk vanskelig for deg. Å begynne å tukle med et program som skal reparer systemet ditt, er ikke veien å gå. Hadde programmet kunne lært deg bittelitt om systemet, så hadde det vert mye bedre. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hvordan vet du det? Jeg prøvde å slette cache i Spotify, men fikk det ikke til. Har du ingen problemer som kommer av at Spotify lagrer musikk lokalt så er det heller lite/ingenting å vinne på å slette cache. Advanced system repair er bare tull og fanteri. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Har du ingen problemer som kommer av at Spotify lagrer musikk lokalt så er det heller lite/ingenting å vinne på å slette cache. Advanced system repair er bare tull og fanteri. Da vet jeg det. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Du har fått instruksjon tidligere i tråden, men det var for teknisk vanskelig for deg. Å begynne å tukle med et program som skal reparer systemet ditt, er ikke veien å gå. Hadde programmet kunne lært deg bittelitt om systemet, så hadde det vert mye bedre. Ja det er for vanskelig for meg, jeg er ærlig å innrømmer det. Ikke alle er så flinke på data. Det må du bare respektere. Filer blirfor vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Ja det er for vanskelig for meg, jeg er ærlig å innrømmer det. Ikke alle er så flinke på data. Det må du bare respektere. Filer blirfor vanskelig. Ja jeg skjønner det, men det er derfor jeg fraråder deg med noen programmer som skal fikse systemet ditt, når det ikke er noe i veien med systemet. Det å vite hvor du skal skrive inne en sti eller hvor du skal klikke for å gjøre det samme grafisk, er forferdelig lav grense for å kunne. Bare enda en grunn til å fraråde deg dette programmet. Endret 2. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå