AT1S Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Hei, Jeg er for tiden inne i en prosess ved overtakelse av et 150 fots stålskip jeg skal totalrehabilitere. Jeg er på jakt etter et verft eller lignende i Norge som kan utføre en slik jobb. Finnes det noen her på forumet som innehar informasjon om slike bedrifter i Norge? På forhånd takk. Lenke til kommentar
bellenf Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Ja, det finnes veldig mange bedrifter som holder på med det. Hvor holder du, eller skipet til? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Dette høres ut som litt av et prosjekt som bare super-millionærer gir seg i kast med. Er det Taransay det er snakk om? Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Neppe Taransay det er snakk om siden 3-4 år gamle skip sjeldent har behov for restaurering.... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Det er ikke prosjektet til en super-millionær, men en drøm og et helvetes banklån Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg ville sjekket ut mulighetene i andre land med lavere kostnadsnivå, kanskje de baltiske landene eller Polen kan være gode alternativer? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Du bør aliere deg med en agent som tar seg av det kontraktsmessige. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 Forslag til en slik agent? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Drammen: Bugge & Gjertsen As, kan hende er er andre der også som kan hjelpe. Fredrikstad: Engelsviken slipp og kanskje "maritime center" hvis båten er gammel nok. Men ville nok tatt kontakt med Smögenvarvet, hvis det er en omfattende jobb prismessing, eventuell i Danmark. Eventuell ta kontakt med noen av de som har restaurert eldre verneverdige stålbåter siden de kan gi deg mye gode tips. Endret 8. april 2019 av Nautica Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Er det en gammel båt som skal restaureres? Isåfall har Bredalsholmen Dokk og Fartøyvernsenter en del erfaring med historiske båter. http://www.bredalsholmen.no/ Ellers er det mange som tar turen over til Danmark for større jobber. Lenke til kommentar
Tomasz Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg ville sjekket ut mulighetene i andre land med lavere kostnadsnivå, kanskje de baltiske landene eller Polen kan være gode alternativer? Vi kan hjelpe. se her www.serwislodzie.pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå