OHJohansen Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Viste frem prototypen i år. Kan bli hyllevare allerede neste år.RYKTE: – Lanserer rulle-TV i 2019 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg har allerede røropplegg i taket på soverommet, men konstruksjonen for å få en TV til å heises ned fra taket var veldig omfattende, plasskrevende og dyr. En slik kan således være midt i blinken, og sparer meg for mye arbeid, og litt etter hva den koster, kanskje også penger. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Med bergensreklame på skjermen til og med. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Følger spendt med på ces 2019 om nyheter om denne. Liker godt konseptet og transport av større tv blir mye mye lettere. Endret 18. desember 2018 av samco Lenke til kommentar
Kent-Are Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Om boksen ikke krever mye varme, så hadde det vært stilig å feldt den ned i tvbenken. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Om boksen ikke krever mye varme, så hadde det vært stilig å feldt den ned i tvbenken. Er TV-benken din (for) kald? 2 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 "Endelig"Sparer penger fram til de lanserer den første stappbare tven. Eller krøllbare. Eller vrengbare. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Smørbar TV neste. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Jeg har allerede røropplegg i taket på soverommet, men konstruksjonen for å få en TV til å heises ned fra taket var veldig omfattende, plasskrevende og dyr. En slik kan således være midt i blinken, og sparer meg for mye arbeid, og litt etter hva den koster, kanskje også penger. Håper og tror de har funksjon for å snu bildet 180°, slik du får gjort med en projektor. Men det bør sjekkes før innkjøp. Om den har slikt, så er det veldig interessant. Da begynner det å bli spørsmål om hva det koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå