T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Se Her. hvordan får man denne type kontakt til å passe inn i vanlige innganger i et lydkort slik at jeg kan bruke du gamle Tandberg-høytalerne mine som pc høytalere? må jeg kappe av ledningen og feste på en vanlig kontakt eller fins det en greie som omgjør denne type kontakter til å passe inn i lydkort? håper dere forstår hva jeg mener... Endret 19. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du MÅ ha en forsterker mellom lydkort og høytalere. PC-høytalere har innebygd forsterker! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 mener du at pc-er sender ca. like svakt signal som en mp3- spiller og hvis jeg kobler vanlige høytalere til en pc så får jeg nesten ikke lyd? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 JA! signalet ut fra lydkortet er meget svakt og har ikke sjans til å drive høytaler'ne dine. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 ok, takker for svar. da vet jeg hva jeg skal bruke den gamle forsterkeren til faren min til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå