djgudleif Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Det fins en fasit, så bare slutt å diskuter. Ferdig snakka. Pakk sakene og dra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Støttes. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Kan du posten fasiten her da så kan vi bare slå opp her istedet? 6 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Hvem skrev fasiten? 3 Lenke til kommentar
yoye22 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Tenk hvis alle i verden bare sluttet å debattere, diskutere osv - og heller bare fortsatte med sin daglige agenda. Hvordan ville verden sett ut til slutt mon tro? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Tenk hvis alle i verden bare sluttet å debattere, diskutere osv - og heller bare fortsatte med sin daglige agenda. Hvordan ville verden sett ut til slutt mon tro? Segregert kan jeg tenke meg. 4 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Det blir som å si "vi vet alt nå, ikke prat. Her, fasit." Bærer et religiøst preg. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 18. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2018 Vi kan jo legge ned Trump-tråden. De som støtter han der mister all legitimitet, jeg mener.. hvem kan støtte en fyr som spiser pizza feil vei!? 11 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Vi kan jo legge ned Trump-tråden. De som støtter han der mister all legitimitet, jeg mener.. hvem kan støtte en fyr som spiser pizza feil vei!? I alle fall ikke de som støtter en person som har problemer med å bruke en paraply. Trump-tråden viser hvordan mange tror på alt det det venstrevridde ekkokammeret som nesten hele den norsk pressen utgjør faktisk presenterer et pålitelig bilde av virkeligheten. Jeg tror mange av disse folkene i tråden hadde likt seg i Nord-korea. Endret 18. desember 2018 av robertaas 3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 TRIGGERED En god NPC skal da kalle alt og alle som utfordrer sannheten han har hørt i ekkokammeret for nazi/rasist/fascist/kkk/alt-right. Fasiten er 42. What is the level of the best band ever? 2 Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Har dypdykket i det siste det begynte med at jeg undersøkte migrasjonsdritten. Lite ante jeg om hva jeg ville fine i kaninhulet hvordan kunne jeg være så blind. The Enlightenment itself merely replaced one socially constructed view of reality with another, mistaking power for knowledge. There is naught but power. - Beyond All Reason Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Og jeg håper jeg ikke var den eneste som sende en liten meme til erna i går. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Har dypdykket i det siste det begynte med at jeg undersøkte migrasjonsdritten. Lite ante jeg om hva jeg ville fine i kaninhulet hvordan kunne jeg være så blind. De 2 viktigste faktorene som styrer volumet av migrering til Europa: 1) Hvor mye man tjener på å migrere til Europa 2) Hvor mange som har råd til å migrere til Europa De som kun orienterer seg ut fra gammelmedier vil tro det er helt andre faktorer som er viktige, men det har jo vært millioner av flyktninger i flere århundrer uten at det har vært noe særlig volum av migranter til Europa. Og det er lite overlapp av hvem som har råd til å reise til Europa og hvem som har mest behov for hjelp. Så å avdekke løgnene som vi har blitt fortalt i fler tiår kan sikkert virke som "freden ned i et kaninhull" for mange. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Og jeg håper jeg ikke var den eneste som sende en liten meme til erna i går. Tror du stalking og mobbing av politikere er bra for demokratiet? Om du er uenig med noen så bare stem på noe annet. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Tror du stalking og mobbing av politikere er bra for demokratiet? Om du er uenig med noen så bare stem på noe annet. Har det noensinne fungert? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Har det noensinne fungert? Å stemme har gjort at regjeringer blir skiftet ut. Mobbing har aldri ført til det samme. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Tror du stalking og mobbing av politikere er bra for demokratiet? Om du er uenig med noen så bare stem på noe annet. Og er du ikke enig med de andre partiene heller, så bare start ditt eget. Og får du ikke nok underskrifter eller stemmer så fortjener du ikke noe du ikke noen innflytelse. Det er flertallet som bestemmer. Flertallet av de som har rottet seg sammen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå