Windoge Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er dette identiske kort bare at NF7-S har sata og firewire. I såfall er dette noe jeg ikke trenger så kan jeg like greit bare skaffe NF7 da? Like bra til overklokking osv..? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Ja, forskjellen ligger i "features" som kortet har. NF7-S har også soundstorm (DSP), det har ikke NF-7 (codec basert) Endret 19. desember 2003 av HawP Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Det er samme kortet bortsett fra at S-versjonen har en SATA kontroller og firewire, som du sier. HawP: oy, det visste jeg ikke. Endret 19. desember 2003 av Tacritan Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det vil rett og slett si at kortet uten S er en ABIT NF7 LITE.. Eller at ABIT NF7-S er en NF7 ULTIMATE.. heh... jaja S har i hvertfall bedre lydkort, SATA og FIREWIRE for å ta et sammendrag. Trenger du ikke det, kan du altså trygt kjøpe uten S og spare de kronene.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 With the nForce2 MCP2-T, the APU (Audio Processing Unit) delivers Dolby Digital 5.1 cinematic-quality sound and 3D positional audio to your home PC. By SoundstormTM technology, the NF7-S supports Real-time audio encoding delivering up to 256 simultaneous audio streams makes games and applications come to life. With cutting-edge features and ABIT Engineering, the NF7 series is the ultimate multimedia platform for the world. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå