Nautica Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Hiv i litt brukt frityr-olje så lukter det gatekjøkken istedenfor dieseleksos Endret 19. desember 2018 av Nautica Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Nye bensin og dieselbiler kommer nok til å bli solgt til etter 2030 om en liker det eller ikke. Andelen elbiler og hybrider vil øke etter hvert. Endret 21. desember 2018 av Svein M Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Om vi ikke får otto og dieselmotorer i bilene våre kommer vi til å ende opp som cuba. En haug gamle biler med utslitte motorer. Omlegging må bestå i at ingen ønsker biler med forbrenningsmotor, ikke at det blir forbudt. Da velger man bare nye politikere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Hiv i litt brukt frityr-olje så lukter det gatekjøkken Du verden så fristende Jeg er veldig glad jeg aldri har hatt soveromsvindu nært ventilasjonsutkastet til et sted som lager mat og håper jeg slipper å kjøre i stekos også. Det er ille nok med dieselpartikkelskyene. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Dette tallet er fra et scenario dersom oljeprisen faller lineært til $0 fra 2020 til 2050. En slik utvikling må nok anses for svært ekstremt, for ikke å si urealistisk. Hvor urealistisk kommer an på hvor godt feste klimahysteriet får utover i kommende år og politikere lat ofte følelser få bestemme før fornuften i disse dager. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Har du ikkje fått med deg det? I staden for å jukse ned utsleppa etter den nye WLTP-standarden, juksar dei utlseppa opp. Dermed kan dei enkelt redusere utsleppa frå 2020, utan at dei i realiteten gjer noko som helst.Har du dokumentasjon på dette ? https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/2018_07_18_Commission_non-paper_WLTP_manipulation.pdf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå