Eriksendrul Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg har hørt og liker podcaster som Radioresepsjonen Befolkningen Plenum Krisemøte Misjonen Også hørt litt på Tusvik og tønne, men blir fort litt slitsomt. Noen som vet om noen lignende eller programmer i samme sjanger som disse? Lenke til kommentar
blodhild Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Rekomandert og konspirasjons podden er ganske bra:) Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Støtter Rekommandert. Noen av de episodene der er helt nydelige. Anbefaler alle der Thor Gotaas er gjest, samt episodene om konspirasjoner og den om henrettelser. Men det meste er gull. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Disse ligger i min app: Radioresepsjonen Misjonen Herreavdelingen Alt du sier er feil, Espen Krisemøte Rekommandert Jan Thomas og Einar blir venner Lørdagsrådet Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Den nye med Jan Thomas og Einar Tørnquist hadde jeg glemt. Hørt en episode. Veldig morsom 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Sånn er du med Harald Eia og Nils Brenna 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Hørt noen rekommandert som så interessante ut og Hele historien har jeg også hørt litt på, skal ta en "lytt" på Einar og Thomas hvertfall Lenke til kommentar
Verifisert Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Misjonen er min favoritt Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 198 Land Den er faktisk ganske god. Einar Tørnquist er en mester på tørrvittig humor. Episoden med Jon Brungot er favoritten. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Jeg liker masse forskjellig, for eksempel Lørdagsrådet, Harm og Hegseth, og Berrum og Beyer. Vil bare benytte anledningen til å nevne at jeg og en venninne har en pod som heter Dramalama. En pratepod, mye om teater og fiksjon av forskjellige slag, men også mye humor og diskusjoner. Sjekker dere den ut blir vi veldig glad:) Lenke til kommentar
DarkGFX Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg og en kompis har noe gammelt liggende, og startet opp igjen denne uken. Får at vi skal orke å holde det gående hadde det vært fint med noe input, da vi ikke har hatt det tidligere. Grunnet at vi ikke har sagt til en levende sjel at det ligger ute =P Kun lagt ut noen episoder for oss selv, siden vi syntes det var moro. Det baserer seg bare om hverdagen, og at vi har det gøy med hverandre =PDu finner oss på spotify nå, da vi tenkte dette gjør det lettere å finne oss =D. Det heter "Litt på Kanten". Ikke sikkert det faller i smak, men siden du hører på endel, så er jeg veldig nysgjerrig på hva du synes =DKom gjerne med tilbakemeldinger om hva du synes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå