NorsknRev Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Det måtte bare komme, at (den østlandske) drømmen om en hvit jul er diskriminering av vestlendinger. Som jeg alltid har sagt: "En forsker venter ikke på at det oppstår et problem, han lager det selv". les selv: https://www.nrk.no/rogaland/stavanger-professor_-_-alt-maset-om-hvit-jul-diskriminerer-barn-fra-vestlandet-1.14344976 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Den artikkelen hadde vært morsom om den hadde vært å finne på ei satireside som Helt Normalt eller eAvisa... Det der er bare... jeg... Nei. ord blir fattige. 2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Enig. Jeg trodde først at det var en episode av Satirix. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 The fuck did I just read? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 De prøver å skape en konflikt utifra noe grums som er mellom de forskjellige delene av norge. Patetisk forsøk på ekte journalistikk kanskje? 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Det måtte bare komme, at (den østlandske) drømmen om en hvit jul er diskriminering av vestlendinger. Som jeg alltid har sagt: "En forsker venter ikke på at det oppstår et problem, han lager det selv". les selv: https://www.nrk.no/rogaland/stavanger-professor_-_-alt-maset-om-hvit-jul-diskriminerer-barn-fra-vestlandet-1.14344976 Hun motbeviser sitt eget argument, for det er tydelig at vestlendinger trenger snø for ikke å være sørgelige Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Er blitt populært og sosialt akseptabelt å prøve å dra ned andre til sitt eget sørgelige nivå dessverre. Crabs in a bucket. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå