greigster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 snart jul jo, og madammen krever sin årlige julepresang hva fanden skal jeg kjøpe?? .. mine forslag: trådløs mus (ikke misforstå nå) multi-fjernkontroll extern hdd mer ram? hennes: parfyme sko smykker ting over 1000 jul.. -fryd og glede meg i rævva! Greigster Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Kjøp et bonsai-tre. Si at det symboliserer deres evigvarende kjærlighet Endret 19. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
greigster Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 hehe..fristende å prøve men tviler på at hun kjøper den Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 lol@greigster's avatar!! Kjøp en plysjbamse fra WWF, sett favorittluen din på den - pakk inn og voilá! det fungerer! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 KREVER? det ordet likte jeg ikke, men selvfølgelig ville jeg gitt en gave! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det går jo an å kjøpe en bra cd elsn. Hvis hun hører på musikk seff... må være forferdelig å had dame som ikke hører på musikk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg synes HalTans ide var god jeg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 kjøp kondomer i alle farger og smaker:D Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 kjøp kondomer i alle farger og smaker:D Kanskje ikke like populært å pakke opp foran besteforeldre Nærmeste gullsmed-kjede har alltid noen fine øredobber, halsbånd osv... til alt fra 2-300 og oppover. Leter du litt finner du sikker en til 3-500 spenn som ser svindyr ut, det funker ofte. Sørg for å gå inn i en butikk hvor dama bak disken er av den gamle sorten (gjerne grått hår), de er hyggeligst og har forståelse for hva du trenger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 kjøp kondomer i alle farger og smaker:D Kanskje ikke like populært å pakke opp foran besteforeldre Dette vil du kanskje ikke vite... men here goes: Fossilene har sex, de også :O Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 kjøp kondomer i alle farger og smaker:D Kanskje ikke like populært å pakke opp foran besteforeldre Dette vil du kanskje ikke vite... men here goes: Fossilene har sex, de også :O Det siste jeg vil si er vel mine besteforeldre mens de leker doktor og pasient. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 I våre moderne tider er det viktig at kvinner lærer å klare seg selv. Kjøp en sirkelsag. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Mulig jeg er pussig, eller, jeg vet jeg er.. men om kjærsten min skulle kjøpt no til meg, så ville jeg blitt vrang om jeg fikk smykketing, sko eller annet moteriktig crap.. In fact, jeg hadde trolig blitt bare glad om jeg fikk no data-stuff av no slag.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Mulig jeg er pussig, eller, jeg vet jeg er.. men om kjærsten min skulle kjøpt no til meg, så ville jeg blitt vrang om jeg fikk smykketing, sko eller annet moteriktig crap.. In fact, jeg hadde trolig blitt bare glad om jeg fikk no data-stuff av no slag.. Denne var god, en liten hint eller ? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hint? Neei.. jeg tror ikke det. Dessuten tror jeg at jeg har nevnt et par ting jeg ønsker meg til pusen min allerede .. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hint? Neei.. jeg tror ikke det. Dessuten tror jeg at jeg har nevnt et par ting jeg ønsker meg til pusen min allerede .. For guds skyld si at du har ønsket deg en nyklippet Sakris? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hint? Neei.. jeg tror ikke det. Dessuten tror jeg at jeg har nevnt et par ting jeg ønsker meg til pusen min allerede .. For guds skyld si at du har ønsket deg en nyklippet Sakris? Noooo! *ta på håret* Ikke phaen om han skal klippe no hår! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 gull gull gull gull gull gull gull gull = ikke.no tull Funker fint på min kjære det, slik jeg ser det er det vel mindretallet av kvinner som ønsker seg pc ting tang. (hun tar det for gitt at jeg oppgraderer den slik at hun kan spille lotr, toca osv osv) :-) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ringenes Herre smykke. Noomi Cambel elns parfyme, i følge gaupa er den på tilbud hos Cubus. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hint? Neei.. jeg tror ikke det. Dessuten tror jeg at jeg har nevnt et par ting jeg ønsker meg til pusen min allerede .. For guds skyld si at du har ønsket deg en nyklippet Sakris? Noooo! *ta på håret* Ikke phaen om han skal klippe no hår! Man kan jo alltids krølle det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå