ratrune Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Har noen en gta.exe som funker eller et tips til hvordan få gta2 til å funke i xp? Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Jamen det er jo akkurat det det ikke gjør. Du var mye til hjelp må jeg si. Er det noen mennesker med høy iq her som kan hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: ratrune skrev (2002-03-10 19:35):Jamen det er jo akkurat det det ikke gjør.Du var mye til hjelp må jeg si.Er det noen mennesker med høy iq her som kan hjelpe meg eller? Har hatt akkurat samme problemet, og må nokk desverre si at det er nokk ingen løsning på ditt problem, ikke så lenge det ikke kommer en patch fra folkene som lager GTA spillene. Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 kjøp deg no skillz og kvitt deg med XP da mann.. skal du absolutt kjøre GTA2 så får du skaffe deg et bedre os enn det der.. :smile: Lenke til kommentar
oxygen_zzz Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 11:32, muddy skrev:kjøp deg no skillz og kvitt deg med XP da mann..skal du absolutt kjøre GTA2 så får du skaffe deg et bedre os enn det der.. :smile: bedre OS? er d win98? isåfall: LoL!!! den eneste grunnen til at jeg har win98 i tillegg til xp, er gamle dos spill, gta2, southpark rally og thps2 =) Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 hm gta2 i xp .... hadde samme problemet faktisk, men husker ikke hva jeg gjore. Er ganske sikker på at du må patche. Mener jeg fant alt jeg trengte på http://www.gamecopyworld.com/ . bare søk på gta2 og du finner en haug av patcher . Kommer du over en patch til w2000 prob. da er du på rett vei siden xp er delvis bygd på 2000 nt modulen. lykke til Lenke til kommentar
Corn Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Funker ikke for meg heller, sjekker GCW nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå