Gå til innhold

Fikk lasertoner istedenfor RTX 2080 - Digital River


Teodor1979

Anbefalte innlegg

BOMBE!!! Pakken er nok "forsvunnet" ja, og da jeg glemte ta bilde av sporingsnummer på lappen da Postnord hentet pakken på døra, er jeg vel fucked her også tenker jeg.

 

 

Postnord vet jo hvor og når de har henta.. 

 

Jeg hadde aldri i verden gitt opp så her synes jeg du gjør noe dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, ta kontakt med Postnord og slå av en prat, det er langt lurere å ringe enn å sende mail på sånt, bare husk på at :

Du ber om navnet til personen du prater med.

Si at du noterer ned navnet og sender gjerne epost til vedkommende.

 

Så ber du om å få så mulig pakkeinformasjon som mulig, siden den ble sendt fra deg til firmaet bør du ha disse to adressene eller mottaker navn, dato er også viktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan jo sjekke med Postnord, men jeg ba Ingram gjøre dette.  De er vel mulignes like tafatte som Digital River, så jeg kan jo prøve Postnord selv ja.  Takk for tips!

 

Jeg har fått erstattet 8499,- av Danske Bank, så det eneste tapet jeg har hatt er 362,- på å selv prøve sende pakken til Ingram Sverige.

Denne kom aldri fram, selv om jeg gjorde alt etter boken med toll osv.  Fikk den i retur med begrunnelse at Postnord Sverige ikke hadde fått tak i mottaker, som da ikke hadde gitt noen som helst respons, da Postnord kontaktet dem.

 

Er kun av prinsipp jeg har kjørt denne saken i snart 8 mnd.  Jeg har ingenting annet å vinne enn at Danske Bank får igjen pengene de var så greie å betale meg.  

 

Er så inni helvete elendig kundeservice fra Digital River fra dag 1 i denne saken at jeg har ikke ord  :wallbash:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kontaktet Postnord. Ettersom det var en retur kunne de ikke hjelpe meg da Ingram hadde all info. Opplyste i forbannelse Ingram om dette (på en høflig måte) og ba dem sjekke sine egne systemer. Fikk denne tilbake.

 

Hi Martin,

 

I am investigating what has happened.

 

It seems they lost the parcel.

 

The tracking is xxxxxxxxxxxxxxxx.

 

I am chasing them so that we can establish a claim and we can credit the reseller and close this case.

 

I will let you know as soon as I have an update.

 

Kind regards,

 

Viktoriya Parusheva

Customer Service Specialist

Ingram Micro SSC EMEA.

 

Danske Bank har nå lukket saken fullstendig, men jeg vil se hvor dette ender ?

Endret av Teodor1979
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Danske Bank har nå lukket saken fullstendig, men jeg vil se hvor dette ender

 

De har nok lukket saken for din del siden du har fått pengene erstattet, men i visse tilfeller refunderer banken pengene til kunden og tar ut et krav mot selger. Til info og eventuell skadefryd :) Worst case scenario tar banken det som et tap.

Endret av Nwader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Here we go again...

Dem har opp til flere ganger fått all info dem trenger fra Danske Bank...

 

Dear Martin Blo,

 

Thank you for contacting the NVIDIA online store.

 

We apologized for the confusion.

 

We show that currently order xxxxxxxxxx has been disputed with your

financial institution, which has blocked us from processing a refund. To

correct this issue, please speak with your bank or PayPal to request

that they remove the dispute.

 

After the dispute has been removed, please reply to this message so that

we can process the refund on the order. We apologize, we are unable to

proceed until this status has been cleared.

 

In an effort to continuously improve the customer experience, we would

like your feedback through a brief survey. It should only take a few

minutes of your time.

 

https://www.surveymonkey.com/s/PXJMKJ7?c=2873234

 

Sincerely,

Christine May C.

NVIDIA online store

Customer Service

[email protected]

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar

Jeg ville også tatt en prat med Nvidia direkte. Hadde ikke vært helt fornøyd med at en partner som signerer med Nvidia oppfører seg slik.

 

Uansett, litt journalistisk oppmerksomhet (om man finner noen som er uredde/uavhengige i dag) hadde nok gjort seg.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville også tatt en prat med Nvidia direkte. Hadde ikke vært helt fornøyd med at en partner som signerer med Nvidia oppfører seg slik.

 

Uansett, litt journalistisk oppmerksomhet (om man finner noen som er uredde/uavhengige i dag) hadde nok gjort seg.

Jeg finner helt ærlig ikke ut hvordan jeg kontakter Nvidia direkte på denne saken ?

 

Synes forresten denne er vittig på slutten av mailene deres:

In an effort to continuously improve the customer experience, we would

like your feedback through a brief survey. It should only take a few

minutes of your time.

 

https://www.surveymo...JMKJ7?c=2873234

 

Har holdt meg for god til å trykke på den linken :D

Endret av Teodor1979
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg finner helt ærlig ikke ut hvordan jeg kontakter Nvidia direkte på denne saken

 

Synes forresten denne er vittig på slutten av mailene deres:

In an effort to continuously improve the customer experience, we would

like your feedback through a brief survey. It should only take a few

minutes of your time.

 

https://www.surveymo...JMKJ7?c=2873234

 

Har holdt meg for god til å trykke på den linken :D

Har du spurt slaven vår?

 

https://www.google.no/search?client=opera&q=nvidia.com+customer+care&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...