aswfg Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 BOMBE!!! Pakken er nok "forsvunnet" ja, og da jeg glemte ta bilde av sporingsnummer på lappen da Postnord hentet pakken på døra, er jeg vel fucked her også tenker jeg. Postnord vet jo hvor og når de har henta.. Jeg hadde aldri i verden gitt opp så her synes jeg du gjør noe dumt. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Jepp, ta kontakt med Postnord og slå av en prat, det er langt lurere å ringe enn å sende mail på sånt, bare husk på at :Du ber om navnet til personen du prater med. Si at du noterer ned navnet og sender gjerne epost til vedkommende. Så ber du om å få så mulig pakkeinformasjon som mulig, siden den ble sendt fra deg til firmaet bør du ha disse to adressene eller mottaker navn, dato er også viktig. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Har du fått igjen pengene fra forsikringsselskapet/kredittkortselskapet? Støtter uansett å ta kampen videre, men håper du ikke har hatt et økonomisk tap her. 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg kan jo sjekke med Postnord, men jeg ba Ingram gjøre dette. De er vel mulignes like tafatte som Digital River, så jeg kan jo prøve Postnord selv ja. Takk for tips! Jeg har fått erstattet 8499,- av Danske Bank, så det eneste tapet jeg har hatt er 362,- på å selv prøve sende pakken til Ingram Sverige. Denne kom aldri fram, selv om jeg gjorde alt etter boken med toll osv. Fikk den i retur med begrunnelse at Postnord Sverige ikke hadde fått tak i mottaker, som da ikke hadde gitt noen som helst respons, da Postnord kontaktet dem. Er kun av prinsipp jeg har kjørt denne saken i snart 8 mnd. Jeg har ingenting annet å vinne enn at Danske Bank får igjen pengene de var så greie å betale meg. Er så inni helvete elendig kundeservice fra Digital River fra dag 1 i denne saken at jeg har ikke ord 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Har du sendt noe til diverse spill/teknologi-sider? Reddit? Hadde vært uhyre artig å høre hva journalister får ut av saken, og eventuelt hvordan Reddit-brukere tar denne historien. 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 28. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Kontaktet Postnord. Ettersom det var en retur kunne de ikke hjelpe meg da Ingram hadde all info. Opplyste i forbannelse Ingram om dette (på en høflig måte) og ba dem sjekke sine egne systemer. Fikk denne tilbake. Hi Martin, I am investigating what has happened. It seems they lost the parcel. The tracking is xxxxxxxxxxxxxxxx. I am chasing them so that we can establish a claim and we can credit the reseller and close this case. I will let you know as soon as I have an update. Kind regards, Viktoriya Parusheva Customer Service Specialist Ingram Micro SSC EMEA. Danske Bank har nå lukket saken fullstendig, men jeg vil se hvor dette ender ? Endret 28. mai 2019 av Teodor1979 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 28. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2019 Har du sendt noe til diverse spill/teknologi-sider? Reddit? Hadde vært uhyre artig å høre hva journalister får ut av saken, og eventuelt hvordan Reddit-brukere tar denne historien.Har alt liggende klart 2 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Danske Bank har nå lukket saken fullstendig, men jeg vil se hvor dette ender De har nok lukket saken for din del siden du har fått pengene erstattet, men i visse tilfeller refunderer banken pengene til kunden og tar ut et krav mot selger. Til info og eventuell skadefryd Worst case scenario tar banken det som et tap. Endret 28. mai 2019 av Nwader 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 28. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Here we go again... Dem har opp til flere ganger fått all info dem trenger fra Danske Bank... Dear Martin Blo, Thank you for contacting the NVIDIA online store. We apologized for the confusion. We show that currently order xxxxxxxxxx has been disputed with your financial institution, which has blocked us from processing a refund. To correct this issue, please speak with your bank or PayPal to request that they remove the dispute. After the dispute has been removed, please reply to this message so that we can process the refund on the order. We apologize, we are unable to proceed until this status has been cleared. In an effort to continuously improve the customer experience, we would like your feedback through a brief survey. It should only take a few minutes of your time. https://www.surveymonkey.com/s/PXJMKJ7?c=2873234 Sincerely, Christine May C. NVIDIA online store Customer Service [email protected] Endret 28. mai 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Hva i.... de påstår banken har sperret muligheten for refundering? Hørtes fryktelig bakvendt ut. 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Har aldri hørt om at banken har sperret for at penger skal komme inn. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Jeg ville også tatt en prat med Nvidia direkte. Hadde ikke vært helt fornøyd med at en partner som signerer med Nvidia oppfører seg slik. Uansett, litt journalistisk oppmerksomhet (om man finner noen som er uredde/uavhengige i dag) hadde nok gjort seg. Endret 28. mai 2019 av Theo343 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Er så inni helvete elendig kundeservice fra Digital River fra dag 1 i denne saken at jeg har ikke ord Bra! Kjør dem i grøfta! Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 28. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Jeg ville også tatt en prat med Nvidia direkte. Hadde ikke vært helt fornøyd med at en partner som signerer med Nvidia oppfører seg slik. Uansett, litt journalistisk oppmerksomhet (om man finner noen som er uredde/uavhengige i dag) hadde nok gjort seg. Jeg finner helt ærlig ikke ut hvordan jeg kontakter Nvidia direkte på denne saken ? Synes forresten denne er vittig på slutten av mailene deres: In an effort to continuously improve the customer experience, we would like your feedback through a brief survey. It should only take a few minutes of your time. https://www.surveymo...JMKJ7?c=2873234 Har holdt meg for god til å trykke på den linken Endret 28. mai 2019 av Teodor1979 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Jeg finner helt ærlig ikke ut hvordan jeg kontakter Nvidia direkte på denne saken Synes forresten denne er vittig på slutten av mailene deres: In an effort to continuously improve the customer experience, we would like your feedback through a brief survey. It should only take a few minutes of your time. https://www.surveymo...JMKJ7?c=2873234 Har holdt meg for god til å trykke på den linken Har du spurt slaven vår? https://www.google.no/search?client=opera&q=nvidia.com+customer+care&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Reddit har vært på saken for lenge siden https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/4tk597/nvidia_awful_customer_service_anyone_have_similar/ På reddit så tar nvidia representanter kontakt over PM virker det som... Endret 28. mai 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Reddit er en veldig god arena for å nå frem. This is literally fraud, you can actually press charges for this Så de fleste sitter med samme inntrykk mao. 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 28. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2019 Har du spurt slaven vår? https://www.google.no/search?client=opera&q=nvidia.com+customer+care&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Jeg prøvde dette i høst Nizzen, men jeg endte til slutt opp hos Digital River likevel, da representanten fra Nvidia ikke kunne hjelpe meg med slike saker. Jeg brukte laaaang tid på å få kontakt med ham Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Ikke rart Nvidia tjener penger. Her har de fått over 8 laken(minus moms) uten å selge noe som helst. 3 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Ikke rart Nvidia tjener penger. Her har de fått over 8 laken(minus moms) uten å selge noe som helst. Rip in peace laser toner da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå