Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fikk lasertoner istedenfor RTX 2080 - Digital River


Teodor1979

Anbefalte innlegg

Ny mail i dag... Dette kan ta tid ?

 

Hej Martin,

 

Jag ber om ursäkt att jag inte återkommer med någon bekräftelse ang. upphämtningen. Det visade sig att det är ett generellt problem och för tillfället kan vi inte boka upphämtningar. Vi kollar det dagligt men just nu vet vi inte ännu när det ska vara fixat från PostNords sida.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Ingram skal ihvertfall ha det at det er en levende person som sitter og skriver til meg...

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spurte igjen Digital River på mail om det skjer noe i denne saken i det hele tatt. De kontakter igjen sitt "higher department" som dere ser, så nå blir nok alt bra...

Til dere som ikke har fått det med dere, så har dem tidligere satt høy prioritet og kontaktet deres "higher department" i saken min. Skjer aldri en dritt...

 

 

 

Thank you for contacting the NVIDIA online store.

 

We reopen and contact our higher department again for the request.

Please allow us more days. We will continue to keep you updated until a

resolution has been achieved. If you do not receive an email from us,

please check your junk or spam mail filters.

 

We apologize for any inconvenience this may be causing.

 

Sincerely,

Allan M.

NVIDIA online store

Customer Service

Lenke til kommentar

Har du ikke mulighet for å få en refusjon? Eller har du prøvd på dette alt?

Jeg har holdt på siden 3. Oktober ;)

Mastercard har jo vært så greie å refundere beløpet jeg brukte, men det er prinsippet som gjelder her.

Måten Digital River opererer på med å trenere og utmatte fortvilte kunder er fullstendig uakseptabel. Jeg sover godt om nettene, men jeg skal kjøre denne saken så langt jeg kan, og jeg samler opp plenty "dokumentasjon" å legge med mailen jeg allerede har komponert og skal sende Techspot, Guru3D, Anandtech og en haug med andre store hardwaresider jeg er fast leser av, om dette ikke løser seg på en rettferdig måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takk for tips :)??

Jeg sliter med å skjønne at Nvidia kan bruke Digital River til noe som helst. Hvis man Googler erfaringer med Digital River, så er det nesten utelukkende negativt det man finner. Et stort milliardfirma burde vel holde seg for gode til å bruke noe som jeg nærmest vil karakterise som svindel ?

Endret av Teodor1979
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Takk for tips :)

Jeg sliter med å skjønne at Nvidia kan bruke Digital River til noe som helst. Hvis man Googler erfaringer med Digital River, så er det nesten utelukkende negativt det man finner. Et stort milliardfirma burde vel holde seg for gode til å bruke noe som jeg nærmest vil karakterise som svindel

Nvidia er et firma som var på topp, de liker profitt og trolig var dette selskapet det som kunne gi dem gode fraktpriser...

Uansett vanskelig å si 100% hvorfor uansett så det blir nok litt spekulasjon fra min side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er bare nydelig, Digital River mener nå det er en konflikt med banken min, da de prøver å gi meg en refund.

Lenge siden jeg sluttet å tro på dem, men god underholdning å lese mailene deres.

 

"Konflikt med banken"? Hva mener de med det? Underholdende tråd dette. (selv om det er kjipe greier).

Og takk for info. Skal aldri noen sinne befatte meg med Digital River, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

"Konflikt med banken"? Hva mener de med det? Underholdende tråd dette. (selv om det er kjipe greier).

Og takk for info. Skal aldri noen sinne befatte meg med Digital River, det er helt sikkert.

Jeg aner ikke hva dem mener, men parallelt med dette har Ingram Micro booket henting av lasertoneren 2. Mai gjennom Postnord, så at Digital River lyver er det ingen tvil om ? rareste sak jeg noengang har vært borti ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har Postnord vært og hentet pakken med lasertoneren på døra hjemme hos meg. Det er nå over 7 måneder siden jeg bestilte skjermkortet, så skal bli spennende å se hva Ingram/Digital River/Nvidia gjør når de mottar den.

De prøver sikkert å legge noe skyld på deg ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har jeg omsider gitt opp! Har i samarbeid med Danske Bank gitt Digital River all info dem har bedt om ifm. refundering, men hver gang skaper dem en ny unnskyldning. Her er den siste:

We show that your order has been disputed with your

financial institution on 1/14/2019. Since the day that it was disputed,

we no longer hold the funds and we don't have anything further to

refund.

 

You will have to contact your bank if you have not received the charged

back funds.

 

Sincerely,

Violetajennyfer M.

NVIDIA online store

Customer Service

[email protected]

 

Dette etter å ha gitt uttrykk for å ville tilbakebetale, bare dem fikk IBAN osv. for å kunne gjennomføre transaksjonen.

Da dem fikk dette, ser dere nå at de kommer med helt "ny info". Latterlig og patetisk, men det er nå gått 8 mnd, så da takker jeg for meg, og håper denne tråden kan være til skrekk og advarsel. Alt som Digital River er innblandet i ville jeg holdt meg langt unna. Det er som tidligere nevnt bare å google dem, så ser dere hvilket rykte de har.

 

Edit: Og på toppen av det hele fikk jeg nettopp denne mailen fra Ingram, som til nå har vært greie og kommunisere med:

Hi Martin,

 

I see from our correspondence that the parcel was collected in the beginning of May, finally.

 

Right now I don’t see that it came back to our warehouse and we need to check this with the carrier.

 

Have you received any receipt by the driver or do you have the tracking number?

 

Kind regards,

Viktoriya Parusheva

Customer Service Specialist

Ingram Micro SSC EMEA.

 

BOMBE!!! Pakken er nok "forsvunnet" ja, og da jeg glemte ta bilde av sporingsnummer på lappen da Postnord hentet pakken på døra, er jeg vel fucked her også tenker jeg.

Endret av Teodor1979
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...