Teodor1979 Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Ny mail i dag... Dette kan ta tid ? Hej Martin, Jag ber om ursäkt att jag inte återkommer med någon bekräftelse ang. upphämtningen. Det visade sig att det är ett generellt problem och för tillfället kan vi inte boka upphämtningar. Vi kollar det dagligt men just nu vet vi inte ännu när det ska vara fixat från PostNords sida. Med vänliga hälsningar, Ingram skal ihvertfall ha det at det er en levende person som sitter og skriver til meg... Endret 11. januar 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Spurte igjen Digital River på mail om det skjer noe i denne saken i det hele tatt. De kontakter igjen sitt "higher department" som dere ser, så nå blir nok alt bra... Til dere som ikke har fått det med dere, så har dem tidligere satt høy prioritet og kontaktet deres "higher department" i saken min. Skjer aldri en dritt... Thank you for contacting the NVIDIA online store. We reopen and contact our higher department again for the request. Please allow us more days. We will continue to keep you updated until a resolution has been achieved. If you do not receive an email from us, please check your junk or spam mail filters. We apologize for any inconvenience this may be causing. Sincerely, Allan M. NVIDIA online store Customer Service Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Har du ikke mulighet for å få en refusjon? Eller har du prøvd på dette alt? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Har du ikke mulighet for å få en refusjon? Eller har du prøvd på dette alt?Jeg har holdt på siden 3. Oktober Mastercard har jo vært så greie å refundere beløpet jeg brukte, men det er prinsippet som gjelder her. Måten Digital River opererer på med å trenere og utmatte fortvilte kunder er fullstendig uakseptabel. Jeg sover godt om nettene, men jeg skal kjøre denne saken så langt jeg kan, og jeg samler opp plenty "dokumentasjon" å legge med mailen jeg allerede har komponert og skal sende Techspot, Guru3D, Anandtech og en haug med andre store hardwaresider jeg er fast leser av, om dette ikke løser seg på en rettferdig måte. 3 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Fortsatt ingen svar fra Digital River. Snart 1 mnd. siden jeg fikk svar at jeg måtte gi dem "flere dager" til å komme med et svar. Flere dager er tydeligvis fort 30++ 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Ta det opp med en avis, VG / Dagbladet liker å vise slike saker innimellom om useriøse aktører. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Ta det opp med en avis, VG / Dagbladet liker å vise slike saker innimellom om useriøse aktører.Jeg skal bare komponere sammen alt "materialet" jeg har, så det blir litt ryddig, så sender jeg avgårde 7 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/9mr0qe/digital_river_only_sent_me_one_2080ti_says_they/ Jeg regner med at dette er USA, men Nvidia har representanter på Reddit, og de har også hjulpet andre som har trøbbel med Digital River. Kanskje, om ikke annet enn for historiens skyld, hive opp en post der? 4 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 11. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Takk for tips ?? Jeg sliter med å skjønne at Nvidia kan bruke Digital River til noe som helst. Hvis man Googler erfaringer med Digital River, så er det nesten utelukkende negativt det man finner. Et stort milliardfirma burde vel holde seg for gode til å bruke noe som jeg nærmest vil karakterise som svindel ? Endret 11. mars 2019 av Teodor1979 4 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Takk for tips Jeg sliter med å skjønne at Nvidia kan bruke Digital River til noe som helst. Hvis man Googler erfaringer med Digital River, så er det nesten utelukkende negativt det man finner. Et stort milliardfirma burde vel holde seg for gode til å bruke noe som jeg nærmest vil karakterise som svindel Nvidia er et firma som var på topp, de liker profitt og trolig var dette selskapet det som kunne gi dem gode fraktpriser... Uansett vanskelig å si 100% hvorfor uansett så det blir nok litt spekulasjon fra min side. 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Det er bare nydelig, Digital River mener nå det er en konflikt med banken min, da de prøver å gi meg en refund. Lenge siden jeg sluttet å tro på dem, men god underholdning å lese mailene deres. Endret 5. april 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Det er bare nydelig, Digital River mener nå det er en konflikt med banken min, da de prøver å gi meg en refund. Lenge siden jeg sluttet å tro på dem, men god underholdning å lese mailene deres. "Konflikt med banken"? Hva mener de med det? Underholdende tråd dette. (selv om det er kjipe greier). Og takk for info. Skal aldri noen sinne befatte meg med Digital River, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Digital River høres ut som borderline kriminal virksomhet 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 "Konflikt med banken"? Hva mener de med det? Underholdende tråd dette. (selv om det er kjipe greier). Og takk for info. Skal aldri noen sinne befatte meg med Digital River, det er helt sikkert. Jeg aner ikke hva dem mener, men parallelt med dette har Ingram Micro booket henting av lasertoneren 2. Mai gjennom Postnord, så at Digital River lyver er det ingen tvil om ? rareste sak jeg noengang har vært borti ? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Det er bare nydelig, Digital River mener nå det er en konflikt med banken min, da de prøver å gi meg en refund. Lenge siden jeg sluttet å tro på dem, men god underholdning å lese mailene deres. Konge 3 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Da har Postnord vært og hentet pakken med lasertoneren på døra hjemme hos meg. Det er nå over 7 måneder siden jeg bestilte skjermkortet, så skal bli spennende å se hva Ingram/Digital River/Nvidia gjør når de mottar den. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Da har Postnord vært og hentet pakken med lasertoneren på døra hjemme hos meg. Det er nå over 7 måneder siden jeg bestilte skjermkortet, så skal bli spennende å se hva Ingram/Digital River/Nvidia gjør når de mottar den. De prøver sikkert å legge noe skyld på deg ? 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 De prøver sikkert å legge noe skyld på deg ?Ingenting forundrer meg lenger ??? 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Da har jeg omsider gitt opp! Har i samarbeid med Danske Bank gitt Digital River all info dem har bedt om ifm. refundering, men hver gang skaper dem en ny unnskyldning. Her er den siste: We show that your order has been disputed with your financial institution on 1/14/2019. Since the day that it was disputed, we no longer hold the funds and we don't have anything further to refund. You will have to contact your bank if you have not received the charged back funds. Sincerely, Violetajennyfer M. NVIDIA online store Customer Service [email protected] Dette etter å ha gitt uttrykk for å ville tilbakebetale, bare dem fikk IBAN osv. for å kunne gjennomføre transaksjonen. Da dem fikk dette, ser dere nå at de kommer med helt "ny info". Latterlig og patetisk, men det er nå gått 8 mnd, så da takker jeg for meg, og håper denne tråden kan være til skrekk og advarsel. Alt som Digital River er innblandet i ville jeg holdt meg langt unna. Det er som tidligere nevnt bare å google dem, så ser dere hvilket rykte de har. Edit: Og på toppen av det hele fikk jeg nettopp denne mailen fra Ingram, som til nå har vært greie og kommunisere med: Hi Martin, I see from our correspondence that the parcel was collected in the beginning of May, finally. Right now I don’t see that it came back to our warehouse and we need to check this with the carrier. Have you received any receipt by the driver or do you have the tracking number? Kind regards, Viktoriya Parusheva Customer Service Specialist Ingram Micro SSC EMEA. BOMBE!!! Pakken er nok "forsvunnet" ja, og da jeg glemte ta bilde av sporingsnummer på lappen da Postnord hentet pakken på døra, er jeg vel fucked her også tenker jeg. Endret 27. mai 2019 av Teodor1979 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Digital River = Scam, now confirmed. Du burde slenge ut hele greia på Reddit. Endret 27. mai 2019 av Theo343 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå