Reeve Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Gleder meg til å fortsette å følge med på dette sirkuset. 3 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Sånn til sammenligning .. Handlet fra alphacool for et lite år siden. Reservoir for pumpemontering sprakk, jeg sendte de et bilde før helgen. Nye deler kommer med UPS på døren i dag. Ekstremt kjapt, ingen spørsmål, ingen kostnad og ingen bry for meg. Det er sånn det skal være .. og saken i denne tråden er helt sinnsyk. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Sånn til sammenligning .. Handlet fra alphacool for et lite år siden. Reservoir for pumpemontering sprakk, jeg sendte de et bilde før helgen. Nye deler kommer med UPS på døren i dag. Ekstremt kjapt, ingen spørsmål, ingen kostnad og ingen bry for meg. Det er sånn det skal være .. og saken i denne tråden er helt sinnsyk. Så fantastisk bra Det er slik det burde være ja. Jeg mener jo fortsatt at min sak kunne vært løst så utrolig enkelt med at dem fra starten av bare hadde sendt meg det jeg har betalt for, og lagt ved en returlapp jeg kunne satt på samme eske og lagt toneren i. Det verste er jo at Ingram som sannsynligvis har lagt feil produkt i esken, ikke har fått komme på banen før nå. Hvordan Nvidia kan bruke Digital River er for meg en gåte ? Endret 18. desember 2018 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Lenovo bruker også Digital River, de klarte å miste jobb pc'en min til 50 000 kr for et par år siden, tok 2,5-3 mnd å få orden på saken, og fikk usle 5% rabatt i kompensasjon for bryet, med utallige telefonsamtaler på jobb-tid og en PC vi fikk 2,5-3 mnd senere enn vi strengt talt burde hatt. 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Lenovo bruker også Digital River, de klarte å miste jobb pc'en min til 50 000 kr for et par år siden, tok 2,5-3 mnd å få orden på saken, og fikk usle 5% rabatt i kompensasjon for bryet, med utallige telefonsamtaler på jobb-tid og en PC vi fikk 2,5-3 mnd senere enn vi strengt talt burde hatt.Det høres ut som Digital River ja ? Ingram har nå kontaktet meg igjen, og bedt meg gi dem en dato for pickup av lasertoneren. Dette skal dem da ordne slik at den blir plukket opp på døren Begynner å få troa på at dette faktisk kan løse seg, da Ingram som tidligere nevnt virker veldig greie, og behandler kunder slik dem bør bli behandlet med å ta kontakt, og svare raskt på mail ?? Endret 9. januar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Det var da bra. Synd at slikt skjer, men ordner det seg har du jo muligheten til å ordne opp selv i både Visa/Mastercard og sørge for at ting blir litt likere der også. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Til sammenligning: Jeg fikk ny skjerm av Dell pga mye backlight bleed. Ble levert der jeg var med budbil fra Expressus. Neste dag kom samme budbil og tok med seg skjermen som skulle returneres. Slike ting brenner seg fast i minnet, når man har fått usedvanlig god service. Da ser man ikke på noen små hundrelapper fra eller til lengre når man kjøper noe, men tar de som er seriøse. Og tilsvarende andre veien selvsagt, blir man behandlet totalt dritt eller oversett helt dit man kommer, da drar man ikke dit noe mer. Samtidig er det slike ting man forteller til kjente også. 6 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2018 Helt sant kremt ?? 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Det har vel kanskje ikke skjedd så mye med disse helligdagene, men regner med du holder oss oppdaterte? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Et par mailer med Ingram som sier de vil booke en opphenting av den returnerte esken med lasertoneren i. Men det er tydligvis vanskelig det også ? "Hej Martin, Under de sista några dagarna har jag varit i kontakt med PostNord ang. upphämtningen. Tyvärr hade de ett tekniskt problem med upphämtningarna och jag kan även idag inte boka en hämtning i Norge. Jag ska försöka att boka den senare idag men vet inte om det kommer att fungera. Med vänliga hälsningar, Viktoriya Parusheva Customer Service Specialist Ingram Micro SSC EMEA. 115M Tsarigradsko Shose Blvd., ETC, Building D, floor 2 Sofia, 1784" Ingram har vært hyggelige å forholde seg til, men jeg har nå (etter å ha hatt et snev av optimisme) helt ærlig gitt opp at denne saken skal ordne seg. Lurer også på hva problemet med opphenting kan være. Mener hun at de har et teknisk poblem som jobbes med å løse, eller at de har et permanent teknisk problem med å gjøre pickup i Norge?? ikke vet jeg... Endret 8. januar 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 høres ut som de unngår deg totalt, undrer hva som er agenda? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 høres ut som de unngår deg totalt, undrer hva som er agenda?Ja det lurer jeg også på. Har sendt dem ny mail og forespurt om de kan hente den. Ingen svar. Rart at dette skulle være så vanskelig, da Ingram Norge ringte meg å sa de skulle sende den videre til deres avdeling i Sverige for meg. En ting er ihvertfall helt sikkert. Jeg bruker ikke mer av mine kronasjer på å sende esken til dem. Selv om det er til et sted i Norge. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Ta kontakt med Forbrukerrådet og har jeg vært deg hadde jeg får tak i noen lengre opp i systemet i Ingram med litt makt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Ta kontakt med Forbrukerrådet og har jeg vært deg hadde jeg får tak i noen lengre opp i systemet i Ingram med litt makt. Digital River er ikke et norsk foretak og de kommer overhode ikke til å bry seg. 1 Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Du har vel fått pengene? Bare til å beholde det du fikk da om de ikke er intressert med å ordne opp. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Du har vel fått pengene? Bare til å beholde det du fikk da om de ikke er intressert med å ordne opp.Er akkurat det jeg gjør nå Men koster meg lite kalorier å sende noen e-mailer innimellom 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Er akkurat det jeg gjør nå Men koster meg lite kalorier å sende noen e-mailer innimellom Har du kontakta Nvidia sentralt om dette? Synes det er oppsiktsvekkende at et så stort og seriøst firma kan bruke noe sånt søppel av en underleverandør. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Min 2080 ble sendt 20.09 men DR maktet ikke få med mobilnummer eller telefonnummer på sendingen så Postnord klarte ikke å sende hentemelding til meg. Resultatet var at kortet ble liggende et eller annet sted å samle støv og at jeg først fikk tak i det 10.10 etter å hatt en lengre økt med Nvidiastore/DR, Postnord og faenvethvem. For å toppe det klarte dem jaggu å gjøre det samme stuntet på 2080TI'en som ble sendt etter at jeg klagde første gangen. Neste gang blir det handel fra Komplett eller noe lignende. Endret 9. januar 2019 av Flippo 4 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Har du kontakta Nvidia sentralt om dette? Synes det er oppsiktsvekkende at et så stort og seriøst firma kan bruke noe sånt søppel av en underleverandør.Jeg prøvde å sende dem info om saken på Facebook men fikk aldri svar. Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal få informert selve Nvidia om dette, da jeg ikke har funnet noen plass å henvende meg direkte. Uansett hva jeg har prøvd av telefon og mail så er det forbanna DR som svarer med sine halvscriptede mailer. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Min 2080 ble sendt 20.09 men DR maktet ikke få med mobilnummer eller telefonnummer på sendingen så Postnord klarte ikke å sende hentemelding til meg. Resultatet var at kortet ble liggende et eller annet sted å samle støv og at jeg først fikk tak i det 10.10 etter å hatt en lengre økt med Nvidiastore/DR, Postnord og faenvethvem. For å toppe det klarte dem jaggu å gjøre det samme stuntet på 2080TI'en som ble sendt etter at jeg klagde første gangen. Neste gang blir det handel fra Komplett eller noe lignende.Trist å høre at flere har dårlige erfaringer med nvidia store og DR. Det er bare enda en grunn til å handle i Norge som du sier ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå