Teodor1979 Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 Ja dette var moro dere!!!!! 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Galgenhumor etter en litt dårlig dag, ler med, ikke av 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Har stor sympati med deg Theodor1979, måtte bare fyre løs mot Digital river som må være noe av det mest. Sende en tonerpatron når du har bestilt gpu fra et nettsted som ikke selger noe i nærheten av gpuer. Bjarne på 70 som også henta pakke fea digital river lurer nok på hvordan i h... han får inn den toneren med 2 store vifter som veier nesten 2 kg og er bredere enn skriveren... 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Elsker galgenhumor jeg å pengene mine har jeg fått, så driter egentlig i hele greia. 5 uker juleferie fikk jeg også av sjefen, rett før jeg skulle reise i land, så brenn i helvete å ha en fæl jul Digital River Var bare dette som manglet... Digital River har ifølge Ingram Micro gitt meg feil fremgangsmåte på hvordan slike returer skal foregå. Jeg har skrevet klart å tydelig på pakken både rma-nummer og adresse som Digital River oppgav, men pakken blir nå likevel returnert til meg. Jeg gir opp. Endret 17. desember 2018 av Omnia vincit amor 4 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Helt ufattelig! Når man ser på Digital River sine anmeldelser så skjønner man hvorfor. Bare så dumt at man ikke kan se leverandøren på forhånd når man bestiller for da kunne man unngått dette. Anmeldelsene av Digital River er det verste jeg noensinne har sett. 0.8/10!! https://www.trustpilot.com/review/www.swreg.org 7 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Sikker på det ikke er fortollingen det feiler? Skal man sende varer ut av norge, må varen fortolles, velg "For rapair" sett verdien på fortollings dokumentene.RD-0006B - Tollverdierklæring(57 kB) 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Jeg sto 1 time på posten å fyllte ut tollpapirene, og alt gikk gjennom i Norge som du ser på bildet jeg la ved. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Att inte Ingram Micro kommer på banan och löser detta för att sedan ta upp saker med Digital River är för mig en gåta. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 (endret) Att inte Ingram Micro kommer på banan och löser detta för att sedan ta upp saker med Digital River är för mig en gåta.Ingram Micro har vært utrolig hyggelige å snakke med både i Norge og Sverige, men har desverre ingen myndighet i slike retursaker med Digital River og Nvidia sier dem. Har uansett fått en mailadresse til Ingram som jeg skal ta kontakt på, når jeg nå mottar pakken igjen. Jeg skal visst da sende pakken til deres avdeling her i Norge, så tar dem viderelevering til Ingram Sverige. Det eneste som gjør at jeg tror på dette er at Ingram Micro Norge ringte meg, og ville ordne opp. Dem skjønner heller ikke hva Digital River holder på med, men dem har som sagt ikke mye å slå i bordet med. Jeg har forresten forurenset denne tråden nok med saken min nå, så jeg skal slutte med disse oppdateringene Det skal tross alt være hyggelig lesning og ikke skremselspropaganda her inne Lovde å slutte plage dere med saken min, men ville bare vise hvordan det endte. Jeg fikk altså pakken i retur, og her ser dere hvorfor... Skikkelig seriøst... Endret 18. desember 2018 av Omnia vincit amor 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Haha. Så i prinsippet lata de som ingenting helt til pakken gikk i retur? Saklig gjeng det der .. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Haha. Så i prinsippet lata de som ingenting helt til pakken gikk i retur? Saklig gjeng det der .. Ja ser sånn ut... Lå over 1 mnd. i Sverige. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ja ser sånn ut... Lå over 1 mnd. i Sverige. Hva gjør du nå da? TV2 hjelper deg? Har du kontaktet forbrukerrådet? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Lovde å slutte plage dere med saken min, men ville bare vise hvordan det endte. Jeg fikk altså pakken i retur, og her ser dere hvorfor... Skikkelig seriøst... Helt utrolig...Hadde nok selv sørget for å advare for at andre holder seg langt unna å kjøpe om risikoen er denne om noe går galt. Endret 17. desember 2018 av Malvado Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Lovde å slutte plage dere med saken min, men ville bare vise hvordan det endte. Jeg fikk altså pakken i retur, og her ser dere hvorfor... Skikkelig seriøst... Men da beholder du bare blekkpatronen, de ønsker ikke å få den i retur og pengene får du av mastercard. Du kan jo eventuelt selge den videre til halv pris! 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Ingram Norge (og Sverige) har faktisk kontaktet meg nå, så virker som dem har mulighet å sende fra Ingram Norge til Ingram Sverige, men jeg venter svar på en mail. Digital River nevnte ingenting om dette, og jeg fulgte "oppskriften" deres til punkt og prikke. Så forbannet hvis det viser seg at jeg bare kunne kontaktet Ingram Norge med en gang, men lite jeg kan gjøre med det nå. Har hele roen kjenner jeg, men er giret på at det ikke skal ende me at jeg hater alle i denne saken. Vil bare igjen understreke at jeg ikke tyter om det her fordi jeg vil ha oppmerksomhet, men for å advare alle dere som bruker tusenvis av kroner på favoritthobbyen deres, slik at dere ikke ender opp med dette rotet jeg har havnet i. Hold dere til norske nettbutikker, og betal heller litt mer for å få garantien og reklamasjonen vi er så heldige å ha her. Endret 17. desember 2018 av Teodor1979 4 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ingram Norge (og Sverige) har faktisk kontaktet meg nå, så virker som dem har mulighet å sende fra Ingram Norge til Ingram Sverige, men jeg venter svar på en mail. Digital River nevnte ingenting om dette, og jeg fulgte "oppskriften" deres til punkt og prikke. Så forbannet hvis det viser seg at jeg bare kunne kontaktet Ingram Norge med en gang, men lite jeg kan gjøre med det nå. Har hele roen kjenner jeg, men er giret på at det ikke skal ende me at jeg hater alle i denne saken. Vil bare igjen understreke at jeg ikke tyter om det her fordi jeg vil ha oppmerksomhet, men for å advare alle dere som bruker tusenvis av kroner på favoritthobbyen deres, slik at dere ikke ender opp med dette rotet jeg har havnet i. Hold dere til norske nettbutikker, og betal heller litt mer for å få garantien og reklamasjonen vi er så heldige å ha her. Det viktigste er at du får varen du har betalt for og at du ikke ender opp med og betale unødvendige utgifter. Jeg regner med at du har allerede betalt et utgift og det er frakten. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Det viktigste er at du får varen du har betalt for og at du ikke ender opp med og betale unødvendige utgifter. Jeg regner med at du har allerede betalt et utgift og det er frakten.Ja frakt og fortolling av varen til Sverige, som altså aldri kom fram pga. det du så på bildet. Hvis toneren lar seg selge på finn f.eks, så er jeg ca. i null ved å selge den for ca. halv pris av ny pris som er 800,- Jeg har betalt 362,- for "bompakken". Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ja frakt og fortolling av varen til Sverige, som altså aldri kom fram pga. det du så på bildet. Hvis toneren lar seg selge på finn f.eks, så er jeg ca. i null ved å selge den for ca. halv pris av ny pris som er 800,- Jeg har betalt 362,- for "bompakken". Fair enuff, men har du fått korta? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Fair enuff, men har du fått korta?Hvis du spør om jeg har fått skjermkortet jeg bestilte, så er svaret nei. Usikker på om jeg misforstod deg nå ?Du har antagelig ikke fått med deg alt jeg har skrevet i denne tråden om saken, men blir langt å bla tilbake så den korte versjonen er at Mastercard har vært utrolig greie og gitt meg pengene tilbake, men jeg gir meg ikke av prinsipp Endret 17. desember 2018 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Moderatormelding - Tråd splittet Da disse innleggene ikke hadde så mye med RTX-kortene å gjøre så splittes disse til denne tråden. Vennligst forsett diskusjonen her. Tråden er splittet fra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1817818&page=236&do=findComment&comment=24718282 Kommentar tas som vanlig på PM eller på underforumet for tilbakemeldinger. Endret 17. desember 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå