lugah Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg lurer på hva som er best jeg. Hva er best av .asp og perl / cgi Lenke til kommentar
daysleper Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hva er best av Norsk eller Engelsk? Ingenting er "best", men alt til sitt bruk! Det beste du kan gjøre er: 1. Finne ut hva du skal eller har tenkt å bruke språket til - hvilke muligheter du trenger. 2. Finne ut mest mulig om språkene på forhånd - hvilke muligheter de har. 3. Finn en tutorial til hver av språkene, slik at du kommer i gang og får testet hver av dem litt. 4. Bestemme deg for ett av språkene som best matcher de mulighetene du tror du trenger. 5. Implementere programmet/scriptet i det språket du har bestemt deg for. 6. Hopp tilbake til 1. ..gjenta til evig tid. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Daysleper har rett ja. Det finnes ikke noe som er bedre enn noe annet. Eller kanskje da. Men alt etter behov. Jeg bruker cgi/perl mest. Faktisk ingenting ASP. Jeg har en server som ikke støtter ASP. Og det er faktisk ikke så veldig mange som støtter ASP, men det er likevel et utrolig bra programmeringsspråk. Finn ut hva du er ute etter. Da går det nok best. Lykke til! - Kjetil Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hvis du velger å se litt på perl kan kanskje HTML::Mason modulen være verdt å se på... masonhq.com masonbook.com Endret 22. desember 2003 av Duronator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå