Belfez Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Atlas er laget av grapeshot games, som er ett søster studio av wildcard som utviklet Ark, så jeg regner med at noen blir skremt bort allerede der, men jeg skal ihvertfall gi det 2 timer, så får jeg heller refundere det Man kan vel si at det er Eve online og Ark mikset sammen til ett pirat spill, de påstår kartet er 1400 ganger så stort som ark,en server skal kunne holde opptill 40k spillere og at spillere som i guilds kalt companys kan ta kontroll over landområder. Foreslår at dere leser stram page. https://store.steampowered.com/app/834910/ATLAS/ så hvis det er noen andre som er nysgjerrige og kanskje vil lage ett company så vi har en sjangs mot de store? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Synes det så litt halvveis ut i starten, spes animasjoner og grafikken. Men skal kjøpe det selv pga den massive verdenen og "1" server. Også digger jeg at man faktisk mister ting og ikke får det gratis tilbake med en 10 sekunders respawntimer. Hvis det blir blir no mer interesse her så er jeg åpen for og bli med i en guild Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Vi er hvertfall 3-4 stk som skal prøve, nå blei det utsatt til i morra (21) så vi får se åssen det tar ivei ☺ Nå er det vel early access alpha så jeg forventer noe kluss og at ting blir bedre med tiden så jeg har ingen høye forventninger fra dag 1 og kommer heller ikke til og dømme det "drit" etter 2 timer xD Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Dette er nå faktisk noe av de verste jeg har sett på lenge. Litt stilig at en ARK meny er gjemt i hovedmenyen. Hadde tenkt og kjøpe dette men står lett over nå. Akkurat nå 19 (!) Positivt på steam. Bildene over er nå totalt misvisende i forhold til det man får! Endret 23. desember 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Ja skjønner ikke helt hvor Di har fått Di bildene fra, men er man vant med ark grafikk så er det jo akkurat det samme så hvorfor ikke Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Virker som dette i utgangspunktet sku være en DLC til ARK men så ble det plutselig full release. Så litt på karakterene også, de ser jo nærmest ut som romvesener Aldri sett så rare karakterer. Var ikke sånn de så ut i traileren. Er visst også ekstremt mye kopiering av øyer også, ikke ekstremt mange øyer egentlig. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 See på dette bildet 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Hehe ja kan lage helt lattelige proposjoner på folk. Litt morro men også litt ødeleggende for innlevelsen. Grafikken er ikke akkurat noe og juble for. Det ser generelt ut som noe fra tidlig 2000tallet men tror det kan blir morro alikevel. Spillet virker forresten og være spillbart nå. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Kan man surre med dette alene også som med ark eller må man spille sammen med andre i party ol ?. God Jul forresten. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Kan surre på aleine, når du får stor nok båt kan du leie npc crew. Etter oppdateringa i går så er det faktisk blitt litt bedre xD Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Man må ikke la seg lure, dette var en DLC som sku komme til ARK, for min del blir dette bare en svær moneygrab. At streamers også fikk spille før på private servere der det var null lag er enda verre. Jeg selv kommer aldri til og støtte den slags. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Nå er jo spillet priset som en dlc da. 172kr atm. Og alltid morro at dev's prøver og pushe tek litt lengre med tanke på masse servere som fletter i hverandre for en stor verden. Og om spillet skulle vise seg og bli ræva så er det ikke jordas undergang for den prisen uansett. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Kan surre på aleine, når du får stor nok båt kan du leie npc crew. Etter oppdateringa i går så er det faktisk blitt litt bedre xD Supert. Får sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå