siDDis Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg har en eldre Mercedes 97 modell der bensindøren har sluttet å fungere. I manualen står det at det finnes en manuell åpner, men jeg finner den ikke. Er det vanlig at biler har manuell åpner? Alternativet er å bruke brekkjern og gaffateip. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 har du sett i bagasjerommet på innsiden bak tanklokket? Kansje bak et panel eller noe? På min tysker er det en slags plastsnor med ring i jeg kan dra i for å åpne lokket. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 De fleste biler har en nød åpner til tanklokk. Du vil finne den i bagasjerommet gjerne bak teppet eller luken man åpner for å komme til lyspæren for baklysene. Ofte en rød markert snor e.l. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Hvis man googler "mercedes open stuck gas door" dukker det opp flere YT-videoer ... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Eg trur eg fant noko, leita langt inni den eine luka. Er det den raude pinnen her eg må dra i? Den var vanskeleg å nå, men er nære den. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Det var den ja. Var ikke lett å nå, samt den satt godt fast. Så det var et himla kav med blåmerker og skrubbsår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå