akelbo Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Epic Games-butikken deler ut Subnautica på PC.Et av årets flotteste spill er gratis de neste dagene 1 Lenke til kommentar
dualmind Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Spilte netopp ferdig dette spillet her i helga, en helt fantastisk opplevelse! Hvis du har 20-50 timer til å bruke på spill, anbefaler jeg dette på det varmeste! Lenke til kommentar
Mcmaster845YT Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Elsker spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Smart grep. Lurer på hvor mye de måtte ut med til subnautica utvikleren for å lande en slik avtale. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Jaja, det funket på meg, jeg lasta ned den epic store saken selv om jeg egentlig ikke hadde noen kjempe planer om det. Men må jo det når man har sjangsen til å prøve et overlevelses spill som faktisk er bra og komplett og det er gratis. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Har spillet fra før av og elsker det noe av året's best spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå