hekomo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Jarmo skrev (På 4.8.2020 den 14.16): https://www.dagbladet.no/nyheter/norske-dommere-med-banebrytende-vending/72708917 Jarmo skrev (På 6.7.2020 den 12.06): https://www.dagbladet.no/nyheter/ikke-vaert-borti-liknende/72635538 Du kunne ikke tenke deg å slenge på et par setninger om hvorfor du legger ut disse linkene, vel? 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 hekomo skrev (8 timer siden): Du kunne ikke tenke deg å slenge på et par setninger om hvorfor du legger ut disse linkene, vel? Jada, du skal få noen erfaringer IRL når jeg har tid. Moderering og brukere tar det meste av tiden min, har ikke sjans å chatte så mye i tråder.. Lenke til kommentar
ScandiFlick Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 hekomo skrev (11 timer siden): Hva har de fått holde på med altfor lenge? Å gi for lite samvær for foreldre som rettmessig har blitt fratatt omsorgen? Det er nettopp det problemet er "rettmessig"..... 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 ScandiFlick skrev (14 timer siden): Det er nettopp det problemet er "rettmessig"..... Ikke i følge linken din, da EMD tydelgvis mener at omsorgsovertakelsen var helt grei siden det kun var mengden samvær de reagerte på. Hvorfor legger du ut linker som ikke støtter standpunktet ditt? Det er jo merkelig å bruke EMD som autoritet når de mener omsorgsovertakelsen i seg sel var helt grei. Da må jo du også mene det siden du støtter EMD. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Jarmo skrev (16 timer siden): Jada, du skal få noen erfaringer IRL når jeg har tid. Moderering og brukere tar det meste av tiden min, har ikke sjans å chatte så mye i tråder.. Hva er poenget med å bare legge ut noen linker uten kontekst da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå