bidz Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Last ned herfra (både til Mac og Windows) What's New in QuickTime 6.5:3GPP and 3GPP2 Support AMC Support Unicode Text Enhanced DV Playback What's New in iTunes 4.2: iTunes 4.2 allows you to sign in and buy music from the iTunes Music Store using either your AOL or Apple Account, view the iTunes Music Store in a separate window, and includes a number of performance improvements. Forøvrig har jeg personlig merket at iTunes 4.2 er endel kjappere i oppstart, samt bruker mye mindre ressurser enn 4.1.1 (Windows). Dette er minneforbruket mitt nå, med 4.2, mens jeg spiller en 192kbps AAC fil med SoundCheck på, og med et Media Library bestående av 14,352 MP3/AAC filer: 5,844 K - minimert 10,464 K - maksimert Altså mye mer akseptabelt CPU forbruket virker det som er blitt litt lavere også. En kan nå også maksimere iTunes fullt ut, som på normalt vis. De som evt. bruker iTunes SideKick til 4.1.1 bør IKKE bruke dette plug-in'et til 4.2, da det forårsaket bluescreen til meg når jeg la playern i mini-mode, + generell ustabilitet. Forøvrig så fungerer Nero AAC .MP4 filer helt fint i iTunes nå EDIT: Nero AAC .MP4 filer spilles forøvrig av riktig, men for at iTunes skal få til og lese tag og info fra filen, må den renames til .m4a Endret 19. desember 2003 av bidz Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ikke noen andre grensesnitt forbedringer? Hva med problemene enkelte har med å få iTunes til å reagere på cd-er/cd-spillere og brennere? Er den løst? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 ikke noen andre grensesnitt forbedringer? Hva med problemene enkelte har med å få iTunes til å reagere på cd-er/cd-spillere og brennere? Er den løst? Ser ut til at CD-R problemet er løst her iallefall. i versjon 4.1.1 måtte jeg fikse og trikse litt for og få min Plextor PX-W4824A til og fungere. Dette funka "out-of-the-box" med versjon 4.2 Grensesnittet er vel det samme, forutom at de tre knappene øverst til høyre fungerer som de skal i Windows praksis (minimere, maksimere, avslutte). tidligere var maksimere knappen brukt til og få itunes i "mini-mode", ergo måtte en strekke player-vinduet for og få det fullscreen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Skal vurdere å bytte da. Vebter til jeg finner en grundig rapport av noen som har brukt det en stund tror jeg Til de som fortsatt sliter med det cd-problemet: Gå inn i iTunesfolderen (gjerne C:\Program Files\iTunes\) og derfra til folderen CD Configuration. Hvis filene der er assosiert til iTunes åpne gcdrtype.cfg Hvis ikke sørg for at de assosierer med iTunes og åpne fila. Noen ganger holder det å gjøre dette en gang, hos andre må dette gjøres hver gang... Persunlig har jeg byttet ut iTunes snarveoen med en en snarvei til gcdrtype.cfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå