RaymondK Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Tenker på å skaffe et nytt kjøleskap da det gamle har den leie uvanen at det ofte fryser alt som er i det. Lurer på om noen har sett kjøleskap hvor man kan kontrollere belysningen? Varmere, kaldere, sterkere, svakere. Nattlysfunksjon slik at man kan hente seg snacks på natta uten å anstrenge øynene Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Aldri hørt om noe sånt, for det er sjelden kjøleskap kommer med innebygd klokke. Kanskje de nye Chef-kjøleskapene til Samsung har det? Men generelt sett burde man ikke spise så mye snacks på natta når øynene har vendt seg til nattemørket da Alternativt så kan du teipe over dør-sensor da. Da slår ikke lyset seg på. Eller koble ut strømkabel fra LED-lyset Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Bør man ikke kunne koble på en eller annen dings (feks Rasperry PI) eller sensor som dimmer lyset avhengig av tid på døgnet? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Tviler på at kjøleskapprodusenter legger inn lyspærer som kan dimmes i kjøleskapet. Så da må man bytte ganske mye inni der vil jeg tro Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Tviler på at kjøleskapprodusenter legger inn lyspærer som kan dimmes i kjøleskapet. Så da må man bytte ganske mye inni der vil jeg tro Vil det ikke holde med å bytte pæra i en dimbar variant gitt at den er samme sokkel, lik størrelse og samme spenningskrav? Selvfølgelig i tillegg til å montere en timer/sensor. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Siden LED-lyspære er designet for å leve hele produktets levetid ville det faktisk overraske om det kom med noen form for standard sokkel... Jeg er heller ikke kjent med hvilket spenningsnivå slike ting opererer med inne i kjøleskapet, men tviler på at det er 230V. Heller ned mot 5V-12 kanskje? Fra min side er dette bare spekulasjon og synsing. Men litt dumt å ødelegge garantien på et kjøleskap bare for å kunne spise snacks midt på natta uten å bli blendet da. Kjøleskapet mitt har tynne LED-strips integrert i veggen med deksel over. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2019 Siden LED-lyspære er designet for å leve hele produktets levetid ville det faktisk overraske om det kom med noen form for standard sokkel... Jeg er heller ikke kjent med hvilket spenningsnivå slike ting opererer med inne i kjøleskapet, men tviler på at det er 230V. Heller ned mot 5V-12 kanskje? Fra min side er dette bare spekulasjon og synsing. Men litt dumt å ødelegge garantien på et kjøleskap bare for å kunne spise snacks midt på natta uten å bli blendet da. Kjøleskapet mitt har tynne LED-strips integrert i veggen med deksel over. Absolutt dumt å blåse garantien for det ja Men hadde vært en fin feature! Fornøyd med skapet ditt? Godt opplyst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå