Mr. President™ Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Nå skal vel ikke Liverpool-fansen snakke så mye. Blir ramaskrik hver gang en motspiller gjør noe mot en av deres og dommeren lar det gå evt. at dere får dommerfeil i mot. Ropes om hvordan dommeren alltid dømmer dere bort. Bare å vente til neste gang dommeren er mot dere så er vi på'n igjen om hvordan dommeren alltid dømmer dere vekk. EDIT: skulle være mot og ikke med ofc Edit2: kunne like gjerne latt det stå. Er jo det som blir tema uansett. "vi har dommeren mot oss hele tiden uansett så..." Endret 16. desember 2018 av Mr. President™ 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Hakke noe å si, i kveld vant Liverpool fortjent på alle mulige måter og vi snakkes om noen måneder Endret 16. desember 2018 av oOF Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 kloffsk❤️ Synes det er litt for lite salt her inne nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 De salter seg sjæl. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Merkelig uttalelse fra den kanten. Hæ? Jeg sier alltid fra at jeg synes det er ufint når unitedspillere er skitne. Er ikke snakk om bitterhet heller, vi tapte helt fortjent, jeg stusser bare over at noen synes skittent spill er "herlig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå