kent12345 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen med erfringer på pc høyttalerene som selges hos rimi til under 300 kromer i disse dager(sett med sub + 2 satelitter)....? Lenke til kommentar
frans Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Kan brukes til å kaste etter naboen. Stillhet framfor elendig lyd. Endret 19. desember 2003 av frans Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg tror neppe disse høytalerne er noe å bruke penger på. 300 kr for 1 sub + 2 satelliter pleier å koste mer. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg tror du faktisk kan skal lete lenge etter ett så elendi høytalersystem. Råder deg til å kjøpe Logitech z-650 5.1 RMS koster ca 700kr. og er GANSKE digg til å vere så billig. Subwooferen er stri. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 hehe. snart seller både rimi om rema1000 "litt" mer en bare matvarer. men, uansett.. en subb og satelitter koster somregel mer en 300 som TFT sa, jeg vil tro dette "anlegget" er helt ubrukelig. men på den andre siden, det er jo bare 300, er ikke mange plasser du faktisk får en subb pluss litt discount (eller hvordan det skrivst) for 300. vist du har 0 lyd/anlegg, VELDI lite penger, å lyst på litt kos i julen, er kansje ikke dette så VEEELDI dumt valg. hmf.. det her gidde meg en ide.. dette er jo en perfekt julegave til lillebror/mor/far som ikke har data anlegg Jeg rekner med det var snakk om data-anlegg? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Kampanje elektroprodukter fra rimi har vist seg å gi mye for pengene; Vet ingenting spesifikt om disse høytalerene. - Edit - Da du vurderer disse, sier det seg at du ikke hører/bryr deg om VELDIG store forskjeller i lyden osv.. akkurat som meg, så dette settet er nok ypperlig til den prisen. PS, jeg jobber ikke på rimi Endret 19. desember 2003 av Armalite66 Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er greit at 300kr for den typen "anlegg" er veldig billig, men jeg synes ikke dere kan "skyte ned" produktet før dere har hørt det. Noen som faktisk har hørt lyden i disse forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Det er dårlig lyd. Labtec er jallamerke deluxe, kjøp heller noe fra Creative eller Logitech. PS, jeg jobber på rimi Endret 19. desember 2003 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg bruker selv noen logitec x-120 høytalere på pc'en jeg kjøpte på elkjøp nylig for ca 500 bols, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå