Dilbertine Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hei Jeg har 2 lysbrytere som står på en lettvegg som skal rives. Vurderer da muligheten for å installere et par av disse mottakerne og få en tilhørende bryter. https://www.clasohlson.com/no/Nexa-LCMR-1000-på-av-innbygingsmottaker/36-4608 Problemet mitt er at når jeg ser inne i veggboksen til bryterne så er det kun 2 ledninger og alt går opp i taket etter det og jeg har ikke lyst å rive opp hele taket mitt. Finnes det en workaround for dette? noen måte å få det til på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Når det er veggboks så pleier det å være rør opp til takboks. Så det er ingen grunn til å rive opp taket. Lenke til kommentar
Dilbertine Skrevet 16. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2018 dette er et hus fra 1987, det er bare 1 rør som kommer til hver av disse bryterne med 1 svart og 1 hvit ledning,..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Elektriker kan trekke gjennom en lednng til, det skal være ganske enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå