Setko Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Hei! Jeg skal gi 2 netter på hotell som julegave til noen til jul, men blir litt vanskelig å bestille hotellovernatting på en satt dato om det ikke passer for den jeg kjøper det til. Lurte på om det er mulig og evt. hvordan man kan bestille hotellovernatting (2 netter) med åpen dato? Det er snakk om hotell i Stavanger, så gjerne kom med forslag på hotell også Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 De fleste hotellkjeder har en eller annen form for gavekort du kan kjøpe enten på antall overnattinger eller beløp Lenke til kommentar
Setko Skrevet 15. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2018 De fleste hotellkjeder har en eller annen form for gavekort du kan kjøpe enten på antall overnattinger eller beløp Takk takk! Det har jeg ikke tenkt på engang, burde jo nesten sjekket det først! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Pass på at man må bestille i tide selv med gavekort. Er det fullt så er det fullt og da er det dumt å ha gavekort til det eneste fulle hotellet i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå