storvika Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Har anskaffet meg LG magic remote control an-mr18ba og prøver å få den til å styre canal digitals tuner type One place. er det noen som har erfaring med dette ???? eller bør jeg gå over til en fjernkontroll type logitech, får å få en kontroller som styrer mine mine lyd og bilde produkter..... magic remote kontrolleren funker på alle øvrige enheter, men ikke One place...... Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 One Place har vel i utgangspunktet Bluetooth-fjernkontroll. Usikker på om den støtter IR i tillegg. Fjernkontrollen som leveres med One Place støtter IR, men det er for at den skal kunne brukes mot blant annet TV-er. Kan det være at du potensielt med bare One Place-fjernkontrollen og HDMI CEC klarer deg med den som fjernkontroll? Lenke til kommentar
storvika Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 One Place har vel i utgangspunktet Bluetooth-fjernkontroll. Usikker på om den støtter IR i tillegg. Fjernkontrollen som leveres med One Place støtter IR, men det er for at den skal kunne brukes mot blant annet TV-er. Kan det være at du potensielt med bare One Place-fjernkontrollen og HDMI CEC klarer deg med den som fjernkontroll? Takker for tilbakemelding Har løst problemet......kjøpte logitech harmony fjernkontroll ..... DA BLE DET FART I SAKENE ))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå