Gå til innhold

LG Magic Remote Control AN-MR18BA

Anbefalte innlegg

Har anskaffet meg LG magic remote control an-mr18ba og prøver å få den til å styre canal digitals tuner type One place. er det noen som har erfaring med dette ????  eller bør jeg gå over til en fjernkontroll type logitech, får å få en kontroller som styrer mine mine lyd og bilde produkter..... magic remote kontrolleren funker på alle øvrige enheter, men ikke One place......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

One Place har vel i utgangspunktet Bluetooth-fjernkontroll. Usikker på om den støtter IR i tillegg. Fjernkontrollen som leveres med One Place støtter IR, men det er for at den skal kunne brukes mot blant annet TV-er. Kan det være at du potensielt med bare One Place-fjernkontrollen og HDMI CEC klarer deg med den som fjernkontroll?

Lenke til kommentar

One Place har vel i utgangspunktet Bluetooth-fjernkontroll. Usikker på om den støtter IR i tillegg. Fjernkontrollen som leveres med One Place støtter IR, men det er for at den skal kunne brukes mot blant annet TV-er. Kan det være at du potensielt med bare One Place-fjernkontrollen og HDMI CEC klarer deg med den som fjernkontroll?

Takker for tilbakemelding

Har løst problemet......kjøpte logitech harmony fjernkontroll ..... DA BLE DET FART I SAKENE  :))))))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...